کد خبر: ۸۰۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
تعداد بازدید: ۳۱۹
هواداران استقلال حساب ویژه‌ای روی هافبک آفریقایی خود باز کرده‌اند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، حساس‌ترین دیدار هفتۀ بیست‌وجم لیگ برتر ایران جمعه پیش‌رو حوالی عصر در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود، جایی که دو تیم استقلال و سپاهان برای باقی ماندن در کورس محکوم به کسب سه امتیاز هستند.


وینفرد شفر در تقابل با امیر قلعه‌نویی تنها یک بار موفق به شکست این سرمربی معروف شده که آن هم مدیون هنرنمایی تیام بود که در آن دیدار حساس هت‌تریک کرد و باعث شد تا تیمش با حذف ذوب آهن  به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

 



در آستانه ملاقات مجدد شفر و قلعه‌نویی حالا هواداران استقلال امیدوار به درخشش پاتوسی هستند، به عقیده تیفوسی‌های آبی پاتوسی جا پای تیام گذاشته است و به همین دلیل تمام امید آن‌ها در بازی پس‌فردا به این هافبک طراح است.

البته این موضوع که پاتوسی از زمان حضور در جمع استقلالی‌ها روی نیمی از گل‌های این تیم تاثیر مستقیم داشته نیز بی‌ارتباط با سطح توقع هواداران نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: