کد خبر: ۸۰۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
تعداد بازدید: ۳۵۷
فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۲۸ عدد شمش طلا و سکه مسی قدیمی که به صورت قاچاق و غیرمجاز وارد کشور شده بود، در عملیات پلیس فراهان خبر داد.
کشف شمش طلا و سکه قدیمی قاچاق در فراهان/ ۳ نفر دستگیر شدند
به گزارش خبرداغ، سردار کیومرث عزیزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تداوم طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران پلیس آگاهی شهرستان فراهان در تحقیقاتی از جابجایی مقادیری اشیای قدیمی توسط ۳ نفر مطلع شدند و برنامه ریزی عملیاتی لازم برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد.

وی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات پلیس، زمانی که این افراد با یک دستگاه خودروی سواری در حال جابجایی این اشیای قدیمی بودند، در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان فراهان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار عزیزی تصریح کرد: در بازرسی از خودروی این افراد یک عدد شمش طلای یک کیلوگرمی و ۲۷ عدد سکه مسی قدیمی که به صورت قاچاق وارد کشور شده بود به ارزش تقریبی ۶ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۳ نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: