کد خبر: ۸۰۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
تعداد بازدید: ۳۹۶
مجری شبکه ضد انقلاب من و تو واکنش تندی نسبت به حضور بهنوش بختیاری در مناطق سیل زده نشان داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: مجری شبکه ضد انقلاب من و تو واکنش تندی نسبت به حضور بهنوش بختیاری در مناطق سیل زده نشان داد.

توهین مجری «من و تو» به بهنوش بختیاری

بارش های بی سابقه اخیر و متعاقباً سیل‌هایی که در برخی مناطق کشور به راه افتاد ایام نوروز را به کام بعضی هموطنانمان تلخ کرد. در پی این حوادث از بسیجی و جهادگر گرفته تا هنرمندان برای کمک راهی استان‌های سیل‌زده شدند.

یکی از این هنرمندان بهنوش بختیاری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون بود که تصاویری در این زمینه از او منتشر شد. پس از انتشار عکس‌های خانم بازیگر گویا این اتفاق به مذاق مجری ضدانقلاب شبکه من و تو خوش نیامد و مجری این سریعاً واکنش تندی از خود نشان داد. سالومه سیدنیا معروف به سالی در توییتر نوشت: «نیشت رو ببند! سیل # دورو..» و این حمله توهین آمیز را ضمیمه عکس بهنوش بختیاری کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: