کد خبر: ۸۰۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴
تعداد بازدید: ۲۸۶
وینفرد شفر هنگام پرواز به سوی تهران با بازیکنانش در چند مقطع حرف زد و ضمن تقدیر از آنها، یکسری مسائل را برایشان تشریح کرد.
شفر: پول الهلال حریف قدرت استقلال نشدبه گزارش خبرداغ ، استقلال بازی را برد و با یک دنیا روحیه به تهران بازگشت تا مهیای تقابل با سپاهان شود. پس از پایان جدال با الهلال و تا زمان ریکاوری، وینفرد شفر با بازیکنانش در چند مقطع حرف زد و ضمن تقدیر از آنها، یکسری مسائل را برایشان تشریح کرد. حرف‌هایی از سر امیدواری و البته برای افزایش روحیه آبی‌پوشان. با هم چکیده حرف‌های احساسی و تهییج‌کننده سرمربی استقلال با شاگردانش از زمان تمام شدن بازی تا هنگام پرواز به سوی تهران را مرور می‌کنیم:


چقدر گفتم نظم مهم است 
اول از همه باید تشکر کنم بابت نمایش خوبی که ارائه کردید. یادتان می‌آید چقدر به شما می‌گفتم نظم و انضباط خیلی مهم است؟ یادتان می‌آید می‌گفتم دیسیپلین تاکتیکی را رعایت کنید؟ همیشه می‌گفتم در زمین جنگجو باشید و مقابل الهلال دقیقاً همه این خصوصیات خوب را داشتید. هم جنگجو بودید و هم نظم داشتید. شما جنگجویانی منظم بودید و حاصل دستمزدتان هم این پیروزی ارزشمند است که باید بابت آن به همه شما تبریک گفت.


پول الهلال، قدرت استقلال
الهلال برای این فصل کلی هزینه کرده و می‌خواست انتقام ناکامی‌های فصل گذشته مقابل استقلال را بگیرد، اما همه نقشه‌هایش نقش بر آب شد. الهلال خیلی پول دارد و کلی بازیکن گرانقیمت خریده است، ولی توان مالی آن‌ها حریف قدرت و توانمندی شما نشد. این نمایشی که ارائه کردید، قدرت واقعی استقلال بود، ولی باز هم می‌توانیم بهتر از این شویم. آن‌قدر بهتر که هواداران بیشتر و بیشتر شما را تحسین کنند.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: