کد خبر: ۸۰۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
تعداد بازدید: ۲۳۷
سخنگوی وزارت امور خارجه در سالروز جنایت «دیریاسین» توسط رژیم صهیونیستی تاکید کرد: جهان جنایات این رژیم متجاوز را فراموش نخواهد کرد.
بهرام قاسمی: بنیان پوشالی رژیم صهیونیستی بر پایه خشونت، تجاوز و ترور استوار شده است

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، بهرام قاسمی در سالروز کشتار فلسطینیانِ روستای «دیریاسین»، در ۲۰ فروردین، توسط صهیونیست‌های تروریست (۱۹۸۴ میلادی) گفت: بنیان پوشالی رژیم صهیونیستی بر پایه خشونت، تجاوز و ترور استوار شده است. این رژیم مظلوم‌‌‌کش برای پیشبرد مطامع توسعه‌‌طلبانه غیرانسانی خود دست به طرح‌‌های مزورانه زیادی زده و می‌‌زند و ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی مبتنی بر کشتار انسان‌‌‌های بی‌‌‌دفاع و غیرنظامیان بی‌‌‌گناه است.

وی با بیان اینکه این رژیم برای حذف مخالفان از ترور آشکار فراتر رفته و به ترورهای پنهان نیز دست یازیده است، اظهار داشت: صرف نظر از ترور فیزیکی، ترور شخصیت و ترور مبارزه با اشغالگری قوت لایموت این رژیم است. آنان به عبث تلاش می‌‌کنند با فرافکنی و فراموشی تاریخ نکبت‌‌بار و سرشار از ترور، تجاوز و چپاول خویش، پوسته‌‌ای ظاهری از امنیت و آرامش برای خود بسازند؛ غافل از آنکه تاکنون تاریخ به یاد ندارد که بنیان ظلم پایدار مانده باشد و دیر و دور نیست که خون به ناحق ریخته شده خیل مظلومان گریبان سران این رژیم کودک‌‌کش را بگیرد. 

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: کشتار فلسطینیانِ روستای «دیریاسین» توسط صهیونیست‌های تروریست در آوریل ۱۹۸۴، نمونه‌‌ای از سفاکی این مرگ‌‌آفرینان است. هر سال در چنین روزی آزادیخواهان جهان یاد و خاطره تمامی کشته‌‌شدگان و شهدای جنایت «دیریاسین» را گرامی می‌‌دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
0
0
ملت ایران هیچ نیازی به برجام ندارد/ ملت ایران دربرابر مقابل آمریکا و متحدانش نیاز سلاح شیمیایی و بمب اتمی دارد، نه برجام
تجاوز وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا به افغانستان، عراق، پاکستان، لیبی، سوریه، یمن و... نشان داد که ساخت بمب اتمی گزینها درست است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: