کد خبر: ۸۰۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
تعداد بازدید: ۵۴۷
نیمکت‌نشینی‌های متعدد و رضایت نداشتن سرمربی تیم ترکیه‌ای سبب شد برخی‌ها از بازگشت وحید امیری به پرسپولیس خبر بدهند.
بیرانوند ستاره سابق سرخ ها را بر می گرداند! + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، وحید امیری، ستاره ۳۱ ساله تیم فوتبال ترابوزان اسپور ترکیه که همراه با تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸  روسیه و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات حضور داشت و ابتدای لیگ هجدهم پرسپولیس را ترک کرد و به تیم ترکیه‌ای پیوست، نتوانست در این تیم شرایط خوبی داشته باشد و در آستانه خروج از ترابوزان است.

 

نیمکت نشینی‌های متعدد و رضایت نداشتن سرمربی تیم ترکیه‌ای سبب شد برخی‌ها از بازگشت وحید امیری به پرسپولیس خبر دهند اما جعفر کاشانی، رئیس هیات مدیره پرسپولیس، این خبر را تکذیب کرد و آن را شایعه دانست.

 

گفتنی است، وحید امیری ۲ سال در پرسپولیس حضور داشت و سپس در شرایطی که سرخ‌پوشان از فعالیت نقل و انتقالات محروم بودند او راهی ترکیه شد که سبب ناراحتی برخی هواداران شد.

 

 

اما روز گذشته بیرانوند در مصاحبه‌ای اعلام کرد هر وقت وحید امیری به ایران بیاید اگر مجالی باشد برای شرکت در دیدار فوتبال به مناطق سیل‌زده لرستان خواهیم رفت. دروازه‌بان محبوب پرسپولیس با این جمله نشان داد رفاقتش با امیری آنقدر است که برای بازگشت این بازیکن به پرسپولیس اگر نیاز باشد پا پیش بگذارد و وساطت کند و موضوعی است که احتمال رخ دادن آن وجود دارد.

 

به هر حال باید منتظر ماند و دید آیا امیری با واسطه یا بدون واسطه بیرانوند به پرسپولیس باز خواهد گشت یا خیر، بازیکنی که مورد علاقه برانکو بوده و بعید است سرمربی پرسپولیس مخالف این بازگشت باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: