کد خبر: ۸۰۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۷۵۰
بازیگر سریال «شب‌های برره» این روزها از نوع برخورد برخی از تهیه‌کنندگان دلخور است؛ چون اعتقاد دارد یا پولش را نمی‌دهند و یا قصه‌ را عوض می‌کنند.
چرا بازیگر «شب‌های برره» با مدیری کار نمی‌کند؟به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، بازیگر سریال «شب‌های برره» این روزها از نوع برخورد برخی از تهیه‌کنندگان دلخور است؛ چون اعتقاد دارد یا پولش را نمی‌دهند و یا قصه‌ را عوض می‌کنند.


یکی از نکاتی که برخی از بازیگران پیشکسوت به آن اعتقاد دارند نوع نگاه نویسنده است که کمتر آن‌ها را می‌بیند و به کاراکترهای پیشکسوت در قصه‌ها توجه می‌کند. اتفاقی که باعث شده برخی از بازیگرانی چون محمد شیری هم کمتر کار کند. البته او به بی‌تعهدی برخی از تهیه‌کنندگان نابلد کار و ناآشنا به هنر و هنرمندی و تغییر قصه در حین کار انتقاد دارد.

او در این باره گفت: «بسیاری از من می‌پرسند چرا در تلویزیون و حتی بعضاً سینما، کم‌کار شده‌ام. چون اولاً من هرکاری را قبول نمی‌کنم و نمی‌توانم با آدم‌هایی کار کنم که هیچ تعهدی نسبت به هنرمند ندارند. یا پول ما را نمی‌دهند و بی‌تعهدانه رفتار می‌کنند و یا قصه به یک باره در حین کار تغییر می‌کند. این بی‌اخلاقی‌ها مرا اذیت می‌کند و نمی‌توانم با این نوع رفتارها کنار بیایم.»

شیری خاطرنشان کرد: «این آدم‌ها همان‌هایی هستند که به هنر ایران رسوخ کرده‌اند و به واقع هیچ‌چیزی از هنر و هنرمندی نمی‌دانند. سینما و تلویزیون ما نیاز دارد که یک نظارت جدی صورت بگیرد تا اشخاص صرف تجارت و سرمایه‌گذاری با آثار نمایشی و هنری ما برخورد نکنند. از این بی‌اخلاقی‌ها فاصله بگیریم تا کارهای بهتر و تأثیرگذارتری را از سینما و تلویزیون شاهد باشیم.»

محمد شیری در پایان گفت که با «مهران مدیری» کار نمی‌کند؛ این سوال را بسیاری از رسانه‌ها می‌پرسند و من هم جواب داده‌ام که کار نمی‌کنم. "شیری زمانی در «شب‌های برره» با این کارگردان کار کرده و چندی پیش هم روی آنتن زنده تلویزیون هم اعلام کرد "من الان قدری از او دلخورم و مدتی است او را ندیده‌ام."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: