کد خبر: ۸۰۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۳۳۹
توییتر تصمیم گرفته برای مبارزه با هرزنامه یا "اسپم ها" روشی جدید به کار بسته و تعداد حسابهایی که می توانید در هر روز دنبال کنید را کاهش دهد.
ترفند جدید توییتر برای مبارزه با «هرزنامه ها» / کاهش تعداد حسابهایی که هر کاربر می تواند روزانه دنبال کندتوییتر تصمیم گرفته برای مبارزه با هرزنامه یا  "اسپم ها" روشی جدید به کار بسته و تعداد حسابهایی که می توانید در هر روز دنبال کنید را کاهش دهد.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، توییتر یک گام بزرگ دیگر برای کمک به بوت شدن هرزنامه ها برداشته است و تصمیم دارد با کاهش تعداد حسابهایی که کاربران توییتر می توانند روزانه دنبال کنند مشکل همیشگی هرزنامه ها را تا حد زیادی کاهش دهد. قرار است این تعداد از 1000 به 400 به روز رسانی شود.

هدف از محدودیت جدید این است که به جلوگیری از رشد سریع اسپم ها در شبکه های دنبال کنندگان حسابهای توییتر کمک شود. حساب هایی که اغلب به صورت  تهاجمی و بی قید و شرط دنبال می شوند و این دقیقا مساوی است با نقض قوانین توییتر. به طور معمول اسپمرها تعداد زیادی از حساب ها را به شکل روزانه دنبال می کنند اما کاربران می توانند در سیستم جدید این تعداد را به روزی 400 حساب کاهش دهند.

اغلب شرکت های چندملیتی عادت داشتند که به طور خودکار تعداد زیادی از کاربران را با کمی تلاش دنبال کنند. این به عنوان یک تاکتیک رشدی در کار استفاده می شد اما متاسفانه بسیاری از کاربران اساسا مطلع نبودند که یک روبات را دنبال کرده اند.

توییتر در ابتدای سال جاری میلادی، چندین برنامه کاربردی را برای کاهش نقض قوانین خود درمورد «دنبال کردن » به حالت تعلیق درآورد. اما شرکت های مختلف روی موضوع افزایش دنبال کنندگان تمرکز کردند. اکنون برای درک اسپم ها، محدودیت های تعداد کاربران توییتر  وجود دارد که می تواند سطح APIرا تغییر دهد.

اما بین کاربران توییتر در مورد عدد 400 اتفاق نظر وجود ندارد. برخی معتقدند این عدد بزرگی است و برخی می گویند از محدودیت خوششان نمی آید. یک سخنگوی توییتر در این خصوص گفت: "ما به دنباله رفتارهای آنلاین کاربران نگاه کردیم و ب منطق ریاضی به عدد 400 رسیدیم. این عدد بیشترین تعداد اسپم ها را متوقف می کند و در عوض بر کاربران مشروع تأثیری نمی گذارد."

افزون بر این ها، توییتر به کاربران خود امکان گزارش هرزنامه، مانند حساب های جعلی را ارائه می کند. تأثیر کوتاه مدت این تغییرات می تواند کاهش رشد کاربران ماهانه توییتر باشد اما این اقدامات در بلند مدت به نفع سلامت پلت فرم توییتر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: