کد خبر: ۸۰۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
تعداد بازدید: ۵۱۵
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی گفت: این تصمیم ناشیانه آمریکا ناشی از عدم شناخت ملت غیور ایران است، دولت آمریکا عامل نابودی کشورهای منطقه مانند عراق، افغانستان و یمن است و نمی تواند با این بازی ها بر اقدامات خود سرپوش گذارد.
جعفرزاده ایمن آبادی: ترامپ نمی‌تواند با اقدامات ابلهانه خود مردم ایران را خسته کند/ تا آخرین قطره خون خود از سپاه پشتیبانی می‌کنیم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، با اشاره به قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی توسط آمریکا، گفت: این اقدام، اقدامی جاهلانه بود و ترامپ با این اقدام منطقه را به سمت ناآرامی هدایت کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: این تصمیم ناشیانه آمریکا ناشی از عدم شناخت ملت غیور ایران است، دولت آمریکا عامل نابودی کشورهای منطقه مانند عراق، افغانستان و یمن است و نمی تواند با این بازی ها بر اقدامات خود سرپوش گذارد.

وی با بیان اینکه آمریکا، داعش را که سردسته تروریست ها بود ایجاد کرد، اظهار کرد: تروریست اسرائیل و دولت وهابی سعودی است، تروریست آمریکاست که هواپیمای مسافربری ایران را سرنگون کرده و مردم بی‌گناه ما را در خلیج فارس غرق کرد و به فرمانده خود مدال داد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگرچه ممکن است ما در داخل در انجام امور اختلاف سلیقه داشته باشیم اما سبزپوشی امروز نمایندگان نشان‌دهنده این است که همه برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را به کار می بریم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما زیر چتر بزرگ ولایت، حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران را تعقیب می کنیم، تصریح کرد: براساس اصول متعدد جمهوری اسلامی ایران حافظ نظام و انقلاب سپاه پاسداران است و ملت ایران تا آخرین قطره خون خود از سپاه پشتیبانی می کند.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی با بیان اینکه امروز مردم برای حمایت از سپاه همه پاسدار هستند، گفت: توفیق حضور در ۸ سال جبهه جنگ را داشتم و در ۲۰ بهمن ۱۳۶۶ در شلمچه مجروح شدم، هنوز ترکش آمریکا در کمرم است و ۷۰ درصد سلامتی خود را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کردم با این حال بنده و ۴۰۰ هزار جانباز آماده ایم تا آخرین قطره خون خود را با افتخار تقدیم انقلاب کنیم.

جعفرزاده اظهار کرد: امروز همه پاسدار هستیم و زیر چتر بزرگ ولایت از این انقلاب و سپاه حمایت می کنیم. ترامپ بداند با این اقدام ابلهانه نمی‌تواند مردم ایران را خسته کند بلکه اتحاد، استحکام، وفاق و همدلی مردم بیشتر شده و بهتر پای این نظام می ایستند.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی، گفت: آمریکا نمی تواند ارتشی را که به سیل زده ها خدمت می کند تروریست خطاب کند، سپاه ارتشی انقلابی و مردم است و این ملت تا آخرین قطره خود به پای آن می ایستد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: