کد خبر: ۸۰۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
تعداد بازدید: ۲۴۹
یک نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: اختلافات سلیقه‌ای را باید کنار بگذاریم. امروز هم هر سه فراکسیون لباس سپاه پوشیده‌اند و آماده دفاع از منافع ملی هستند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، الیاس حضرتی در پی اقدام آمریکا مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی در صحن علنی مجلس به نمایندگی از فراکسیون امید گفت: ما به خوبی به استراتژی آمریکایی‌ها واقف هستیم. ما امروز لباس رزم پوشیدیم، لباس افتخارآمیز سپاه را پوشیدیم که بگوییم تمام ملت ایران اعم از شیعه و سنی و کرد و لر و عرب همه خودشان را پاسدار می‌دانند.

وی تاکید کرد: آمریکا فکر می‌کند سپاه یک سازمان محدود است اما امام در چنین روزی بود که گفت ای کاش من هم یک پاسدار بودم. ملت ما همه پاسدار هستند. همه لباس سپاه پوشیده‌اند و لباس سپاه یعنی لباس گذشت و فداکاری.

حضرتی گفت: آنچه ما امروز با آن مواجه هستیم، دشمنی نادانی است که قصد جان ما را دارد و قصد بر هم زدن مملکت و از بین بردن ایران را دارد.

وی خطاب به علی لاریجانی گفت: خواهشم این است که امروز مجلس حتما پیام روشنی را ارائه دهد و کار دیگری که می‌توانیم انجام دهیم این است که اختلافات داخلی خود را رفع کنیم. اختلافاتی که از تپه به کوه تبدیل شده است. اختلافات سلیقه‌ای را باید کنار بگذاریم. امروز هم هر سه فراکسیون لباس سپاه پوشیده‌اند و آماده دفاع از منافع ملی هستند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: