کد خبر: ۸۰۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹
تعداد بازدید: ۱۲۶۸
وینفرید شفر سرمربی آلمانی تیم استقلال در شرایطی که نیاز مبرم به پیروزی مقابل الهلال نماینده عربستان داشت، باز هم معلوم شد که ستاره تیمش را نمی خواهد.
به گزارش خبرداغ ، غیبت طولانی روح‌اله باقری در ترکیب استقلال تهران، دیگر کار را به جایی رسانده است که شایعات به سمت جدایی او از این تیم هدایت می‌شوند! شایعاتی که از تصمیمات عجیب و مبهم شفر تاثیر می‌گیرد و عملاً آیندۀ این بازیکن استقلال را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است!

 

 

در حالی که گفته می‌شد وینفرید شفر پس از ناکامی مهاجمان استقلال در هفته‌های اخیر قصد دارد به روح‌اله باقری دوباره فرصت حضور در لیست آبی‌ها را بدهد، او در اقدامی عجیب بازهم باقری را در لیست 18 نفرۀ استقلال قرار نداد تا ادعاهای ضد و نقیضی مبنی بر اعلام بی‌نیازی شفر به او مطرح شود! بازیکنی که در این باره نه مصاحبه کرده و نه اعتراضی داشته تا هیچ شفاف‌سازی در ارتباط با این اتفاقات عجیب صورت نگیرد.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
0
0
خخخخخخخخخ چرا راست نمیگین که طرف تست دوپینگش مثل مجیدی مثبت شده
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: