کد خبر: ۸۰۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۸
تعداد بازدید: ۳۹۴
مصرف آنتی هیستامین برای جلوگیری از آبریزش_بینی و عطسه در هنگام سرماخوردگی باعث غلیظ شدن ترشحات دستگاه تنفسی می‌شود
تاثیر مصرف زیاد سرکه در بروز مشکلات جنسییک پژوهشگر طب سنتی گفت: مصرف بیش از اندازه سرکه منجر به ضعف بینایی و اختلال نعوظ می‌شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  شفا آنلاین:دکتر سید مهدی میرغضنفری  با بیان این مطلب افزود: مصرف آنتی هیستامین برای جلوگیری از آبریزش_بینی و عطسه در هنگام سرماخوردگی باعث غلیظ شدن ترشحات دستگاه تنفسی می‌شود.

وی افزود: غلیظ شدن ترشحات دستگاه تنفسی انسداد مجاری خروجی سینوس‌ها و از سوی دیگر رشد بیشتر ویروس‌ را به همراه دارد.

این پژوهشگر طب سنتی خاطرنشان کرد: بهتر است در ۳ ۳ روز اول سرماخوردگی افراد  تا حد امکان مانع از آبریزش بینی و عطسه خود بوسیله آنتی هیستامین‌ها  نشوند.

میرغضنفری عنوان کرد: برخی از افراد در هنگام سرماخوردگی یا در روزهای عادی تمایل به مصرف سرکه دارند در صورتی که این ماده نیز باید به اندازه کافی و مقدار کم مصرف نشود.

وی یادآور شد: مصرف بیش از اندازه سرکه می‌تواند منجر به ضعف بینایی، ضعف و نحیف شدن بدن، اختلال در نعوظ و در نهایت کاهش مایعات جنسی شود
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: