کد خبر: ۸۰۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
تعداد بازدید: ۲۰۸۹
مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران:
سال 98 بیزنس های مختلف گردشگری معرفی خواهند شد و سال 98 با توجه به پررنگ شدن گردشگری در اقتصاد کشور و تآثیر ملموس آن در تولید ناخالص ملی سال رونق گردشگری خواهد بود.
سال 98 سال توسعه گردشگری خواهد بودبه گزارش سرویس گردشگری خبرداغ؛ دکتر علی جیرفتی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران بمناسبت فرارسیدن سال جدید و گزارش مختصر عملکردی سال 97 و بیان برنامه های سال 98 مصاحبه مختصری را با خبرگزاری ایلنا داشته که متن و ویدئو آن در ادامه می آید.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری در ابتدا با اشاره به سابقه 50 ساله فعالیت شرکت توسعه گردشگری گفت: در سال 97 نیاز به یک مهندسی مجدد در ساختار و کسب و کارهای شرکت احساس گردید و همین نیاز، الگو و دستورالعمل شرکت در سال 97 بود. بازنگری در ساختار شرکت اصلی و شرکت های تابعه انجام پذیرفت. شرکت در حوزه های وارد شد که بعضاً کمتر در آنها ورود شده بود. در ح.زه های اقامتی و گردشگری کشور سعی شد یک الگو جدید در سطح سرویس ها و خدمات هتل ها و سایر مراکز اقامتی ارائه گردد و در حوزه های که شاید شرکت های خصوصی ورود مقرون به صرفه ای متصور نبودند وارد شدیم و دستاوردهای آن در اختیار سایر همکاران حوزه گردشگری قرار گرفت.

جیرفتی در ادامه افزود: برنامه سال 97 برای سال 98 نیز ادامه خواهد یافت  و به همین منظور در حوزه توسعه زیرساخت ها و شرکت های استانی جهت سرمایه گذاری و توسعه زیر ساخت ها فعال تر خواهد شد. در ح.زه کسب و کارهای نوین گردشگری سال 98 سال پرکاری خواهد بود و یکی از معاونت های شرکت مأموریت یافته به کسب و کارهای گردشگری خاصه کسب و کارهای بر پایه استارتاپ، در بخش خصوصی و دولتی مذاکره ورود و سرمایه گذاری کند و این سرمایه گذاری اگر از سوی سازمان میراث فرهنگی هم باشد از طریق شرکت توسعه گردشگری انجام خواهد پذیرفت. 

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران در پایان افزود: سال 98 بیزنس های مختلف گردشگری معرفی خواهند شد و سال 98 با توجه به پررنگ شدن گردشگری در اقتصاد کشور و تآثیر ملموس آن در تولید ناخالص ملی سال رونق گردشگری خواهد بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: