کد خبر: ۸۰۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۸۵۴
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس صددرصد الاهلی را با گل علیپور شکست می‌دهد.
پرسپولیس مقابل الاهلی پیروز می‌شود/ چرا باید عالیشاه برود؟به گزارش خبرداغ ، وحید قلیچ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در مورد مصاف پرسپولیس ایران مقابل الاهلی عربستان گفت: بازی پرسپولیس مقابل الاهلی بسیار حساس است. الاهلی تیم خوبی است و اگر دقت کرده باشید هر سال در لیگ قهرمانان آسیا سر بزنگاه بازی‌ها را واگذار می‌کند. بچه‌ها اگر خود واقعی شان باشند، مطمئنا می‌توانند دست پر از بازی بیرون بیایند.

 

قلیچ بیان کرد: پرسپولیس اگر این بازی‌هایی که در لیگ از خود نشان می‌دهد را مقابل الاهلی ارائه دهد، صددرصد با گل علی علیپور این تیم را شکست می‌دهد. پیش بینی من از این بازی نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس است.

 

او در ادامه گفت: مطمئنا پیروزی در بازی حساسی، چون دربی که برای هر ۲ تیم استقلال و پرسپولیس حائز اهمیت است، بسیار در روحیه بازیکنان تیم اثر گذاشته است. البته که تمام روحیه بچه‌ها به بازی دربی بر نمی‌گردد بلکه قسمتی از آن منوط به استراحت و تمرین‌های خوب تیمی و بخشی مربوط به ریکاوری است.

 

قلیچ همچنین در مورد خط خودرن نام امید عالیشاه از لیست نهایی برانکو ایوانکوویچ برای این بازی گفت: من فکر می‌کنم مصاحبه او بعد از بازی با پیکان از طرف کادرفنی بد تعبیر شده است. من در جایگاه سرمربی نیستم، اما اگر جای آن‌ بودم، با پایان یافتن بازی الاهلی یقه عالیشاه را می‌گرفتم.

 

او در مورد سرنوشت امید عالیشاه در تیم پرسپولیس بیان کرد: عالیشاه در پرسپولیس می‌ماند، اصلا چرا باید تیم را ترک کند؟ کجا بهتر از پرسپولیس پیدا می‌کند؟ امید بازیکن خوش تکنیک و بسیار خوش اخلاقی است و مطمئنا راه بازگشتی برای لو در تیم پرسپولیس باز می‌شود.

 

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد تقابل عمر السوما ستاره تیم الاهلی با علیرضا بیرانوند دروازه‌بان سرخپوشان گفت: بیرانوند ستاره‌های زیادی مانند رونالدو و ژاوی را به زانو در آورده است و باید دانست که او به هیچ وجه تحت تاثیر نام بازیکن قرار نمی‌گیرد، بنابراین در این بازی بهترین عملکرد را از خود ارائه می‌دهد.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: