کد خبر: ۸۰۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۲۴۳
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه ۱۸ فروردین ۹۸، با افزایش ۱۵۳۹ واحدی، به رقم ۱۸۸ هزار و ۷۵ واحد رسید.
بورس تهران رشد کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر ، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه ۱۸ فروردین ۹۸، با افزایش ۱۵۳۹ واحدی به رقم ۱۸۸ هزار و ۷۵ واحد رسید.

آنگونه که سازمان بورس و اوراق بهادار گزارش داده، در معاملات روز جاری بیشتر سهام گروه فلزات اساسی با روند افزایشی در قیمت پایانی روبه‌رو شدند و بعضاً بیش از چهار درصد رشد قیمت را تجربه کردند. در گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری نیز شاهد رشد قیمت بیشتر سهام بودیم. در گروه فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای نیز بیشتر سهم‌ها روند افزایشی داشتند اما این افزایش عمدتاً تا کمتر از دو درصد بود.

سهام شرکت‌های خودروسازی نیز امروز با روند افزایشی در قیمت پایانی مواجه شد به طوری که سایپا و ایران خودرو دو سهم شاخص‌های این گروه بیش از چهار درصد در قیمت پایانی رشد کردند و در لیست شرکت‌های تأثیرگذار روی شاخص قرار گرفتند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: