کد خبر: ۸۰۸۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۱۲۲۹
هواداران برنامه نود خبرهای شوکه کننده‌ای را دقایقی پیش دریافت کردند.
مرگ فرزند فردوسی‌پور در صداوسیما و استعفای جانشین او از برنامه محبوب! + عکسبه گزارش خبرداغ ، کنار گذاشتن عادل فردوسی‌پور از شبکه سه سیما و حذف برنامه 90 در این شبکه به دستور فروغی یکی از موضوعات داغ فوتبال ایران به حساب می‌آید و حتی در چارچوب هفتۀ بیست‌وچهارم لیگ برتر هواداران و برخی بازیکنان همانند ساسان انصاری به حمایت از این مجری معروف پرداختند.


اما دقایقی قبل انتشار کلیپی در فضای مجازی قلب فوتبال دوستان را به درد آورد، مدیر شبکه سه سیما با امضای سند مرگ فرزند عادل فردوسی‌پور (برنامه 90) دستور داد که دکور این برنامه جمع شود. به این ترتیب اندک امیدواری طرفداران عادل فردوسی‌پور برای بازگشت به نا امیدی تبدیل شد.
 

گفتنی است که عادل فردوسی‌پور در روزهای پایانی سال 1397 اعلام داشت که حاضر نیست برنامه نود که همانند فرزندش می‌باشد را با پول معامله کند و همین موضوع اختلافات او و فروغی را به اوج رساند.

 

 

استعفای مشکوک جانشین فردوسی‌پور از برنامه محبوب  

محمد حسین میثاقی مجری معروف برنامه فوتبال برتر که به تازگی اجرای برنامه جدید ستاره‌ساز را هم برعهده گرفته بود، دقایقی قبل با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از قطع همکاری با این برنامه خبر داد.

پیش از این میثاقی با برنامه‌‎های نود و فوتبال 120 نیز قطع همکاری کرده بود و مشخص نیست دلیل استعفای او از ستاره‌ساز چه بوده است. به این ترتیب، او اکنون فقط مجری برنامه فوتبال برتر خواهد بود.

 

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: