کد خبر: ۸۰۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
تعداد بازدید: ۵۵۳
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سیستم های مخابراتی و اینترنتی چهار سد خوزستان شامل دز، کرخه، کارون سه و مسجد سلیمان با توجه به نیاز این سدها تقویت می شود.
محمدجواد آذری جهرمی: سیستم های مخابراتی و اینترنتی چهار سد خوزستان شامل دز، کرخه، کارون سه و مسجد سلیمان با توجه به نیاز این سدها تقویت می شودوزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سیستم های مخابراتی و اینترنتی چهار سد خوزستان شامل دز، کرخه، کارون سه و مسجد سلیمان با توجه به نیاز این سدها تقویت می شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا محمدجواد آذری جهرمی جمعه شب در بازدید از سد و نیروگاه دز در جمع کارکنان این سد با تقدیر از تلاش های انجام شده برای مدیریت و کنترل وضعیت سد دز افزود: باید با تلاش جمعی و همدلی برای کنترل کامل شرایط گام برداریم.
وی گفت: وضعیت سیل در خوزستان با مدیریت خوب و همکاری وزارتخانه های مختلف به خوبی کنترل شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این بازدید وضعیت سد و نیروگاه دز را مورد بررسی قرار داد.
فرماندار اندیمشک نیز با اشاره به تشکیل جلسات متعدد ستاد بحران به منظور مدیریت آوردهای بی سابقه در سدهای این شهرستان گفت: مهمترین دغدغه مسئولان اندیمشک، تلاش برای کاهش و کنترل خسارات وارده به مردم بوده است.
وزیر ارتباطات عصر جمعه وضعیت سد و نیروگاه کرخه را نیز بررسی کرد.
به گزارش ایرنا افزایش کم سابقه آورد سدهای کرخه و دز موجب افزایش خروجی این 2 سد و در نهایت طغیان این 2 رودخانه و آبگرفتگی مناطق حاشیه ای در پایین دست شد.
بیش از 100 روستا در استان خوزستان تاکنون تخلیه شده اند و وضعیت اضطراری در این استان اعلام شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: