کد خبر: ۸۰۷۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
تعداد بازدید: ۲۵۳
سرمربی آبی‌های لندن از بازی بی‌نقص شاگردانش در بازی برابر برایتون تمجید کرد.
رضایت ساری از فوتبال بی‌نقص چلسی
به گزارش خبرداغ  و به نقل از ساکرنت، چلسی در دیداری عقب افتاده در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به دیدار برایتون رفت و با ۳ گل این تیم را شکست داد تا هم‌چنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باشد.

مائوریسیو ساری، سرمربی چلسی بعد از این دیدار گفت: بازی خوب و پرفشاری برابر برایتون داشتیم و نتیجه خیلی خوبی نیز به دست آوردیم. بازیکنان جوان تیم نظیر اودوی و لوفتوس چیک فوق‌العاده بودند و من امیدوار هستم این دو بازیکن در آینده نیز در ترکیب تیم به میدان بروند. می‌توان روی هر دو بازیکن برای آینده حساب کرد. هر دو بازیکن آینده خیلی خوبی دارند و مطمئن هستم که در آینده به بازیکنان بزرگی تبدیل می‌شوند.

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: نتیجه بازی ممکن است باعث شود که خیلی‌ها تصور کنند ما بازی آسانی برابر برایتون داشتیم ولی به هیچ وجه این طور نبوده است و ما با شایستگی توانستیم به ۳ امتیاز این دیدار برسیم. برابر برایتون بسیار خوب و منظم بازی کردیم. غیر از ۱۵ دقیقه پایانی که تیم ما ریتم خود را از دست داد، باید بگویم که در ۷۵ دقیقه کاملاً بر بازی سوار بودیم و فوتبال خوبی از خودمان نشان دادیم. ما مثل یک تیم ظاهر شدیم. در واقع تا نتوانیم به خوبی دفاع کنیم، نمی‌توانیم در حمله به خوبی و تمرکز ظاهر بشویم و به گل برسیم. در این دیدار همه چیز سر جای خود قرار داشت و توانستیم فوتبال خوب و حساب شده‌ای به نمایش بگذاریم.

چلسی با آرسنال، تاتنهام و منچستریونایتد رقابت حساسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد و آبی‌های لندنی فعلاً در رده پنجم قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: