کد خبر: ۸۰۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۳۰۲
سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: مشکلات وزنه برداری بانوان را جویا شدم و هر کاری که از دست مان برمی آید برای برطرف کردن مشکلات شان انجام می‌دهیم.
موسوی: دنبال برطرف کردن مشکلات وزنه برداری بانوان هستیمبه گزارش خبرداغ ، زهرا سادات موسوی در خصوص حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران بیان کرد: اولین بازدیدم در سال جدید از اردوی آمادگی این تیم جهت اعزام به رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا بود. در این بازدید از نزدیک مشکلات ملی پوشان را جویا شدم و بر همین اساس هر کاری که از دست‌مان بر می‌آید برای برطرف کردن مشکلات شأن انجام می‌دهیم تا شاهد مدال آوری بانوان در میادین بین المللی باشیم.

وی ادامه داد: در این بازدید گفتگویی با کادر فنی و نفرات حاضر در اردو داشتیم که بچه‌ها مشکلاتشان را عنوان داشتند. امیدوارم با کمک ما و تمرینات خوب، ملی پوشان بتوانند با روحیه و انگیزه بالا به مسابقات قهرمانی آسیا در چین اعزام شوند.

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص توسعه وزنه برداری بانوان در ایران گفت: این حرکت به تازگی راه اندازی شده است. اگر ملی پوشان ما در مسابقات قهرمانی آسیا خوب ظاهر شوند و با موفقیت کار خود را پایان دهند، مطمئناً وزنه برداری بانوان در استان‌ها توسعه پیدا می‌کند و باعث می‌شود تا اعزام‌های بیشتر از قبل صورت گیرد.

 ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: