کد خبر: ۸۰۷۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۵۱۸
شاید از خواندن تیتر «مراقب باشید شخصیتتان بهاری نشود» تعجب کرده باشید اما این یک شوخی نیست. فصل بهار معمولا با تغییرات اقلیمی عجیبی رو به روست. مثلا در طول یک روز می توانیم شاهد چند بار ابری و آفتابی شدن هوا و حتی بارندگی باشیم.
مراقب باشید شخصیتتان بهاری نشود!شاید از خواندن تیتر «مراقب باشید شخصیتتان بهاری نشود» تعجب کرده باشید اما این یک شوخی نیست. فصل بهار معمولا با تغییرات اقلیمی عجیبی رو به روست. مثلا در طول یک روز می توانیم شاهد چند بار ابری و آفتابی شدن هوا و حتی بارندگی باشیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، برخی از افراد نیز رفتاری بهاری از خود نشان می دهند یعنی بارها خشمگین، خوش اخلاق و عصبانی می شوند. تغییرات خلق و خو دلایلی متعدد دارد:

_فشار کاری

_استرس معیشتی

_مسائل خانوادگی

_مسائل مالی

_مشکلات یا سوابق روانی

_افسردگی


اما این مشکلات نباید باعث شوند که فرد به راحتی خانواده و اطرافیان خود را کلافه کند. این مشکل به ویژه برای زوج های جوان بسیار خطرناک است. فرض این که یک فرد هر بار با ورود به خانه رفتاری متفاوت از خود نشان دهد بسیار ناراحت کننده است و می تواند افراد را آزار دهد.

برای مقابله با شخصیت بهاری و متزلزل:

_اگر مشکلات کاری دارید، به جای پرخاش به اعضای خانواده با آنان و به ویژه همسر خود درددل کنید

_اگر درگیر مسئله ای عاطفی هستید به مشاور مراجعه کنید

_اگر با شخصی در ارتباطید که دوشخصیتی، پارانوئید و ... است و این مسائل روی شخصیتش اثرگذار است، با او کمتر ارتباط برقرار کنید

_اگر روز کاری سنگین و پر تنشی داشته اید پیش از ورود به خانه سعی کنید کمی قدم بزنید و افکار خود را سامان دهید تا با هم.سر و فرزندانتان درگیر نشوید

_برای آرامش روانی و ثبات روانی خود یک برنامه روزانه سالم طراحی کنید، مثلا یک روز در میان شنا، هر روز پیاده روی، هر روز یک لیوان دمنوش آرامش بخش و...
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: