کد خبر: ۸۰۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
تعداد بازدید: ۶۵۱
لیونل مسی در جریان یک مصاحبه رادیویی به سوالات مختلفی پاسخ داد از جمله بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا.
به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: لیونل مسی در جریان یک مصاحبه رادیویی به سوالات مختلفی پاسخ داد از جمله بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا.

بسیاری معتقدند که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو با اختلاف بهترین بازیکنان حاضر حاضر دنیا هستند. با وجود اینکه لوکا مودریچ به دلیل عملکرد خیره کننده اش در سال 2018 فاتح توپ طلا شد؛ اما این اتفاق نیز تغییری در دیدگاه اکثریت ایجاد نکرده است و مسی و رونالدو فاصله ای طولانی با دیگر بازیکنان دارند.

مسی و معرفی پنج بازیکن برتر حال حاضر دنیا

مسی در مصاحبه با رادیو آرژانتین در پاسخ به سوالی در مورد پنج بازیکن برتر حال حاضر دنیا گفت:« من خودم و رونالدو را از این فهرست خارج می کنم. معتقدم رونالدو اعتبار و شخصیت بالایی به لالیگا می داد و بازیکن فوق العاده ای است. دوست داشتم او در لالیگا می ماند. من کیلیان امباپه، نیمار، ادن هازارد، لوئیس سوارز و سرخیو آگوئرو را بهترین های حال حاضر دنیا می دانم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: