کد خبر: ۸۰۷۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
تعداد بازدید: ۲۴۳
باتوجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور امروز و فردا در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش باران و برف (در ارتفاعات) خواهیم داشت.
هشدار وقوع سیلاب در ۷ استان طی امروز و فردا/ دما ۶ درجه سرد می‌شود

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع سیلاب در ۷ استان کشور از جمله آذربایجان غربی هشدار داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، باتوجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور امروز و فردا در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش باران و برف (در ارتفاعات) خواهیم داشت.

طی امروز و فردا در جاده‌های کوهستانی این استان‌ها لغزندگی، کولاک برف، کاهش دید و کندی تردد روی خواهد داد. ضمن این که در این مناطق ۴ تا ۶ درجه هوا سردتر می‌شود.

در اثر بارندگی و ذوب برف وقوع سیلاب در استان‌های لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس، جنوب آذربایجان غربی پیش‌بینی شده است.

اواخر روز شنبه هفته آینده سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود و مجددا از اواخر وقت یکشنبه ۱۱ فروردین سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: