کد خبر: ۸۰۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
تعداد بازدید: ۵۶۴
ستاره سابق یوونتوس بر این باور است که این تیم در یک حالت قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.
پیرلو: یوونتوس به یک شرط قهرمان می‌شود
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: ستاره سابق یوونتوس بر این باور است که این تیم در یک حالت قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.


به نقل از گاتزتادلو اسپورت، یوونتوس با شکست دادن اتلتیکو مادرید به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده است.

یووه در این مرحله آژاکس را پیش رو دارد و امید زیادی دارد که با ادامه درخشش کریستیانو رونالدو جام قهرمانی را بالای سر برد.

آندرا پیرلو هافبک سابق یووه برای این باور است که این تیم با یک شرط جام قهرمانی را در لیگ قهرمانان اروپا بالای سر می‌برد.

او گفت: یوونتوس با یک شرط قهرمان می‌شود و آن اینکه اشتباهات خود در دیدار رفت برابر اتلتیکو مادرید را تکرار نکند. یووه در آن دیدار برای چند دقیقه تمرکز خود را از دست داد و همین کافی بود تا تن به شکست بدهد.

پیرلو ادامه داد: آژاکس نمی‌تواند حریف سرسختی برای یوونتوس باشد. این تیم برابر رئال به پیروزی رسید چرا که رئال بسیار بی نظم ظاهر شد. یووه از نظر بدنی می‌تواند آژاکس را از پا اندازد و به پیروزی برسد.

ستاره سابق یووه در پایان گفت: سلطه و برتری یوونتوس در سری A نه تنها بد نیست بلکه بسیار هم خوب است و باعث می‌شود تا سطح دیگر بازیکنان و تیم‌ها هم بالا رود. رونالدو با پیوستن به یوونتوس نشان داد که در ۳۳ سالگی انگیزه‌ها جدیدی دارد و می‌خواهد به موفقیت‌های دیگری دست پیدا کند.

پیرلو درباره تیم سابق خود میلان هم گفت: میلان با گتوزو شرایط خوبی پیدا کرده است. جدایی ایگواین به سود تیم بوده است. با آمدن پیاتک شرایط خط حمله میلان بهتر شده است. این مهاجم جوان توان گل زدن در هر دیداری را دارد و بسیار خوب ظاهر شده است. او شبیه به اینزاگی است و می‌تواند بهتر از این هم ظاهر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: