کد خبر: ۸۰۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۳۶۶
قلعه‌نویی با چند تغییر تیمش را به مصاف ذوب آهن می‌فرستد.
ترکیب احتمالی سپاهان در دربی اصفهان

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سپاهان در دیدار معوقه از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز و از ساعت 16 به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

سپاهانی‌ها در حالی به این بازی می‌روند که چند بازیکن خود را در اختیار ندارند. عزت‌اله پورقاز به دلیل محرومیت و همچنین محمد ایران‌پوریان، محسن مسلمان و جلال علی‌محمدی نفراتی هستند که دچار مصدومیت شده و به احتمال زیاد به این بازی نخواهند رسید و نبود این نفرات تغییراتی در ترکیب اصلی ایجاد می‌کند.

در دروازه مثل همیشه شاهد حضور پیام نیازمند هستیم. خط دفاع سپاهان در این بازی دچار تغییراتی خواهد شد. در سمت چپ سعید آقایی مثل همیشه ایفای نقش می‌کند ولی در میانه و در کنار سیاوش یزدانی به دلیل غیبت عزت‌اله‌پورقاز شاهد یک تغییر هستیم که به احتمال زیاد خالد شفیعی بعد از چند هفته به میدان خواهد رفت تا مقابل تیم سابقش قرار بگیرد. در سمت راست هم در نبود ایران‌پوریان شاهد حضور حسن جعفری در زمین خواهیم بود.

در پست هافبک دفاعی در این بازی مهدی کیانی مثل همیشه ایفای نقش می‌کند و یک خط جلوتر از او زوج ولادیمیر کومان و سجاد شهباززاده ایفای نقش خواهند کرد.

در خط حمله هم کی‌روش استنلی در نوک و کنار او مهرداد محمدی و علی قربانی بازی خواهند کرد.

s

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: