کد خبر: ۸۰۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
تعداد بازدید: ۱۵۶
وزیر کشور عنوان کرد: برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به دنبال عقده‌گشایی سیاسی هستند. نباید داغ مردم با تکرار و بازنشر تصاویر تلخ این گونه حوادث تازه شده و آن‌ها را ناامید کرد.
برخی در فضای مجازی به دنبال عقده‌گشایی سیاسی هستند/ مدیریت خسارت روحی و روانی، عنصر مهم مدیریت بحران های طبیعی است

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جلسه با علما و معتمدین اهل سنت و شیعه گلستان گفت: تهیه طرح جامع مدیریت سیلاب برای استان سیل‌خیز گلستان با هدف کاهش خسارت‌های ناشی از بارش های شدید و به راه افتادن جریان سیل ضروری است.

وی ادامه داد: در حادثه اخیر اگر سد نرماب در شرق گلستان به تکمیل و بهره‌برداری می‌رسید، می‌توانست مانع به راه افتادن جریان آب در رودخانه‌ها و وقوع سیل شود. یکی از مهمترین موارد ضروری در رسیدگی به مناطق سیل‌زده گلستان، لایروبی گرگان‌رود در مسیر انتهایی و نزدیک به دریای خزر است.

وزیر کشور تصریح کرد: برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به دنبال عقده‌گشایی سیاسی هستند. نباید داغ مردم با تکرار و بازنشر تصاویر تلخ این گونه حوادث تازه شده و آنها را ناامید کرد. مدیریت خسارت روحی و روانی، عنصر مهم مدیریت بحران‌های طبیعی و بلایای مانند سیل و زلزله است که نباید از آن غفلت کرد.

وی تاکید کرد: به مراجع قضایی و دادستان گفته‌ام با عواملی که با نشر خبر دروغ و کذب به دنبال بزرگنمایی مشکلات مناطق سیل‌زده هستند، برخورد قانونی شود تا آرامش عمومی و روانی خسارت دیدگان تامین گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: