کد خبر: ۸۰۷۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴
تعداد بازدید: ۲۸۳
به نمایندگی از دکتر مونسان
معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی به نمایندگی از رئیس سازمان میراث فرهنگی به استان فارس سفر کرد و از نزدیک در جریان وضعیت اسکان مسافران نوروزی و گردشگران در این استان قرار گرفت.
معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی به منظور بررسی نحوه ارائه خدمات به گردشگران، وارد استان فارس شد

به گزارش خبرداغ به نقل از میراث آریا، حسین اربابی، معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، امروز دوشنبه 5 فروردین 98، در سفر به استان فارس از نزدیک به بررسی نحوره ارائه خدمات به مسافران نوروزی قرار گرفت.

نماینده ویژه رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: «هموطنان با بررسی کامل مسیر و مقصد و رعایت اصول ایمنی عازم سفر شوند.»

اربابی از مسجد نو بازدید کرد که با هماهنگی امام جمعه شیراز این مسجد تاریخی با امکاناتی مناسب برای اسکان اضطراری در اختیار گردشگران قرار گرفت.

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی همچنین با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز نیز دیدار و گفت و گو کرد و در این دیدار در خصوص نحوه ارائه خدمات به گردشگران برنامه ریزی شد.

اربابی همچنین از سالن ورزشی 22 بهمن بازدید شد که 100 چادر نصب شده است و مسافران و گردشگران در این محل اسکان داده شده اند.

مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس نیز در این باره گفت: «معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی بلافاصله بعد از وقوع سیل در استان فارس، به نمایندگی از رئیس سازمان میراث فرهنگی در این استان حضور یافت و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی قرار گرفت.»

 معاون سرمایه گذاری، حقوقی و امور مجلس سازمان میراث فرهنگی کشور به عنوان نماینده ویژه دکتر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی با همراهی مدیر کل و معاون گردشگری میراث فرهنگی فارس، رئیس و تعدادی از اعضای شورای شهر شیراز و رئیس اتحادیه مهمانپذیران فارس از شرایط اسکان اضطراری مسافران نوروزی پس از وقوع سیل شیراز، در مسجد نو و سالن ورزشی۲۲ بهمن کوی زهرا بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت آنها قرار گرفتند.
این گروه در ادامه با حضور در بیمارستان نمازی شیراز از حادثه دیدگان سیل شیراز عیادت کردند.
 تاکنون ۵۰۰ مسافر در این دو مکان اسکان یافته اند.
مسافران برای اطلاع از محل های اسکان و دیگر اطلاعات ضروری سفر، می توانند از طریق شماره های ۰۷۱۳۲۲۴۰۲۰۳ و ۷۱۳۲۲۴۴۰۶۷ با دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس تماس حاصل فرمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: