کد خبر: ۸۰۷۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴
تعداد بازدید: ۲۹۴
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که به استان لرستان سفر کرده است از مناطق در خطر سیل لرستان، بازدید کرد.
بازدید میدانی دکتر مونسان از مناطق در خطر سیل لرستان / بسیج امکانات سازمان میراث فرهنگی برای امداد رسانی به استان های سیل زده
به گزارش خبرداغ به نقل از  میراث آریا، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که به استان لرستان سفر کرده است، با حضور در منطقه ای که رودخانه خرم آباد طغیان کرده است، از این منطقه بازدید کرد و خواستار اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای جلوگیری از وارد شدن خسارات احتمالی شد.

معاون رئیس جمهوری در این بازدیدها گفت: «تمام امکانات سازمان میراث فرهنگی را برای مردم استان های سیل زده بسیج کرده ایم و برای کمک به مردمی که گرفتار سیل در استان هایی مانند گلستان و مازندران شده اند، از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.»

او همچنین با حضور در جمع نیروهای امدادی و هلال احمر ضمن خداقوت و خسته نباشید به آن ها، بر تسریع امداد رسانی به مردم و مسافران تأکید کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در توصیه نیروهای امدادی تصریح کرد: «مردم از حضور و تردد اطراف رودخانه ها و مسیر سیلاب‌ها خودداری کنند.»

معاون رئیس جمهوری افزود: «به همه پرسنل امدادی که در تعطیلات نوروزی، نجات هموطنان‌شان را بر عافیت شخصی و خانوادگی خود ترجیح دادند، خسته نباشید و خداقوت می‌گویم.»

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین از آماده باش کامل یگان حفاظت میراث فرهنگی برای صیانت از آثار فرهنگی تاریخی در استان های سیل زده خبر داد.

دکتر مونسان افزود: «از طریق یگان حفاظت میراث فرهنگی، به کمک ستاد بحران ها در استان های درگیر سیل از جمله گلستان و مازندران رفتیم. ضمن این که اسکان اضطراری مسافران نیز در استان های سیل زده از سوی سازمان میراث فرهنگی و ستاد خدمات سفر در استان ها انجام شده است.»

در پی بارندگی های شدید در استان لرستان که از شب گذشته آغاز شده، رودخانه خرم آباد طغیان کرد. رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که در ادامه سفرهای نوروزی خود با هدف معرفی عملی جاذبه های گردشگری استان های غربی کشور و تشویق مسافران برای سفر به این استان ها به لرستان سفر کرده بود، به محض مشاهده طغیان رودخانه و بارندگی شدید در استان لرستان با همراهی استاندار و سایر مسئولان استانی از این مناطق بازدید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: