کد خبر: ۸۰۷۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۳۰۲
مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز نیزسامانه بارشی فعال‌تر شده و بیشترین بارش‌ها برای شهرستان الیگودرز خواهد بود.پیش بینی می‌شود فردا سه شنبه شدت بارش نسبت به امروز بیشتر باشد.
هواشناسی لرستان: فردا شدت بارش نسبت به امروز بیشتر است

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: فردا شدت بارش نسبت به امروز بیشتر است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، محمد ناصر هاشمی روز دوشنبه در ستاد بحران استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: بیشترین و کمترین میزان بارش‌ها برای پلدختر با ۱۰۸ میلی‌متر و الیگودرز با ۳۱ میلی‌متر گزارش شده است.

وی افزود: از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز نیزسامانه بارشی فعال‌تر شده و بیشترین بارش‌ها برای شهرستان الیگودرز خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی لرستان با بیان اینکه پیش بینی می‌شود فردا سه شنبه شدت بارش نسبت به امروز بیشتر باشد، اضافه کرد: فردا از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ظهر همان روز بارش‌ها به صورت پراکنده خواهد بود که عمده بارش‌ها به صورت برف در شهرستان‌های ازنا، بروجرد و الیگودرز خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: