کد خبر: ۸۰۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۴۶
رئیس جمهوری روسیه در سخنرانی در مراسمی به مناسبت پنجمین سالگرد الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه رفتار مقامات اوکراینی را " بهت آور و گیج کننده" دانست.پوتین گفت مردمان روسیه و اوکراین دشمن همدیگر نیستند و روسیه تنها با مقامهای فعلی اوکراین تفاهم ندارد و تعامل با مقامهای فعلی اوکراین و توسعه روابط با آنها کاری دشوار است.
پوتین خطاب به مقامهای اوکراین: عقل خود را از دست داده اید؟/ رفتار آنها بهت آور و گیج کننده است

رئیس جمهوری روسیه در سخنرانی در مراسمی به مناسبت پنجمین سالگرد الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه رفتار مقامات اوکراینی را " بهت آور و گیج کننده" دانست.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا،  رئیس جمهوری روسیه، در بازدید از شبه جزیره کریمه، به مناسبت پنجمین سالگرد الحاق کریمه به خاک روسیه، به اظهار نظر درباره وضعیت کشور اوکراین و همین طور مساله روسیه‌هراسی پرداخت.

او در یک مقطع از این سخنرانی خطاب به مقامهای اوکراین و به زبان اوکراینی پرسید: "آیا شما عقل خود را از دست داده اید یا مشکل دیگری هست؟"

به گفته ولادیمیر پوتین، مردمان روسیه و اوکراین دشمن همدیگر نیستند و روسیه تنها با مقامهای فعلی اوکراین تفاهم ندارد و تعامل با مقامهای فعلی اوکراین و توسعه روابط با آنها کاری دشوار است.

او ابراز امیدواری کرد که بعد از انتخابات در اوکراین، روسیه هراسی در این کشور کم شود.

کریمه در مارس ۲۰۱۴ به روسیه ضمیمه شد. ۹۷ درصد از شهروندان این منطقه در رفراندومی به الحاق این منطقه به روسیه رای مثبت دادند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، مقامات اوکراینی این رفراندوم را قبول نداشته و همچنان این شبه جزیره را متعلق به این کشور می‌دانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: