کد خبر: ۸۰۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۳
خط تولید آی مک شرکت اپل با تغییراتی جدید در ساختار و افزایش قدرت محصولات این شرکت به روز رسانی شد. درواقع قرار است شاهد آی مک هایی با گرافیکی خیره کننده و پردازنده هایی قدرتمند باشیم.
خط تولید« آی مک» اپل به روزرسانی شد / از گرافیک قوی تر تا پردازنده های «اینتل Core i9»خط تولید آی مک شرکت اپل با تغییراتی جدید در ساختار و افزایش قدرت محصولات این شرکت به روز رسانی شد. درواقع قرار است شاهد آی مک هایی با گرافیکی خیره کننده و پردازنده هایی قدرتمند باشیم.

به گزارش  خبرداغ به نقل از  انتخاب، به نظر می رید آیپد ایر و آیپد مینی جدید، تنها محصولات غافلگیرانه اپل در ماه جاری میلادی نیستند و خط تولید آی مک نیز شاهد یک به روزرسانی منحصر به فرد است.

بر اساس گزارش های اولیه، آی مک های 21.5 و 27 اینچی در بخش پردازنده، تغییراتی منحصر به فرد را تجربه می کنند. اکثر آی مک ها از پردازنده های اینتل نسل هشتم استفاده می کردند و اکنون گزینه ها در دست تغییر است و پردازنده ها نیز از چهار هسته به هشت هسته ارتقاء یافته اند.

گرافیک آی مک نیز  از Radeon Pro 555 و 560 GPU به Radeon Pro Vega 20 جدید رفته است.نکته جالب این است که تغییرات مذکور فشار سنگینی به قیمت ها وارد نکرده و برای مثال مدل پایه 21.5 اینچی آی مک از 1.299 به 1.499 دلار افزایش قیمت خواهد داشت.

نکته جالب تر اتفاقی است که در آی مک 27 اینچی رخ می دهد چرا که قیمت پایه این مدل همچنان با قیمت 1799 دلار شروع می شود، اما پردازنده های اینتل از تراشه های شش هسته ای به هشت هسته ای اینتل Core i9 یعنی چیزی که معمولا فقط در سیستم های بازی سطح بالا یا سیستم های اداری دیده می شود ارتقاء پیدا می کند.

بر اساس گزارش اپل این تغییرات می تواند سرعت عملکرد در برخی از برنامه ها را دو برابر کند.آی مک های جدید 21.5 و 27 اینچی از هفته آینده وارد فروشگاه ها می شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: