کد خبر: ۸۰۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۲۹۰
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پیامی را به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر منتشر کرد.
پیام تبریک دکتر مونسان به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر
به گزارش خبرداغ به نقل از  میراث آریا در متن این پیام آمده است: 

«به نام آفریدگار یکتا
بر الوالدین اکبر فریضه - نیکی به پدر و مادر بزرگترین فریضه است - امیرالمومنین علی(ع).

سیزدهم رجب خجسته زادروز بزرگ‌مردی است که ولادت و شهادتش در خانه خدا بود. در کعبه زاده شد و در محراب مسجد کوفه به شهادت رسید و در میانه این دو، عمری است گرانبها، که در سایه تربیت ناب نبوی، وجود گرانقدر حضرتش را تا اسوه تقوی و پرهیزگاری، حکمت و دیانت، شجاعت و عدالت، جهاد و شهادت، تعالی بخشید و مظهر جوانمردی و رادمردی لقب داد.

در مکتب متعالی امام نخست شیعیان، آن پدر یتیمان و حامی ستمدیدگان، مردانی تربیت شدند که رسم پدر بودن را از سیره ارزشمند او آموختند و میلاد مولایشان را روز پدر نامیدند تا منش و زندگانی آن حضرت، آینه‌ای ماندگار برای تمام جوانمردان روزگار شود.

سالروز ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و تقارن مبارک ایام این عید عزیز مسلمانان با عید باستانی نوروز را به تمام پدران بزرگوار، به ویژه پدران معظم شهیدان تبریک و تهنیت می‌گویم و زندگی عزتمندانه مردان غیور ایران اسلامی را در ظل آیین علوی آرزومندم. امید که پروردگار متعال شایستگی پیروی راستین از رفتار، گفتار و کردار آن سرچشمه حقیقت و معرفت را نصیب همه ما گرداند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: