کد خبر: ۸۰۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
تعداد بازدید: ۲۱۲
معاون وزیر راه و شهرسازی از جریمه دو شرکت ماهان و ایرتور به دلیل گرانفروشی بلیط هواپیما توسط تعزیرات خبر داد.
ایرتور و ماهان به دلیل گرانفروشی جریمه شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم: معاون وزیر راه و شهرسازی از جریمه دو شرکت ماهان و ایرتور به دلیل گرانفروشی بلیط هواپیما توسط تعزیرات خبر داد.

 علی عابدزاده در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از فرودگاه مهرآباد در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی بر اینکه با وجود تعیین کف و سقف قیمت بلیط ایرلاین‌ها اما برخی شرکت‌های هواپیمایی بلیط‌های خود بیشتر از سقف تعیین شده به فروش می‌رسانند گفت: کف و سقف برای هر کدام از ایرلاین‌های داخلی متغیر و متفاوت است.

وی با بیان اینکه لیست نرخ‌های بلیط هواپیما را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری اطلاع‌رسانی کرده‌ایم افزود: مردم در صورت خرید بلیط بالاتر از سقف‌های تعیین شده می‌توانند این موضوع را از طریق سازمان هواپیمایی رسیدگی کرده که ما در اسرع وقت به آن رسیدگی می‌کنیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه تعزیرات به صورت آنلاین با این موارد برخورد می‌کند گفت: دو شرکت هواپیمایی ماهان و ایرتور اخیرا به دلیل گرانفروشی جریمه شدند.

عابدزاده بیان کرد: علاوه بر اینکه شرکت‌های متخلف جریمه می‌شوند مبلغی که اضافه از مردم گرفته شده است به آنها عودت داده می‌شود
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: