کد خبر: ۸۰۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۱۸۳
آیت الله شبیری زنجانی در دیدار با دکتر ظریف، وحدت کلمه و اتحاد مردم را رمز پیروزی مردم ایران در برابر مشکلات دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم اشخاص به تحقق این مسأله کمک کنند و اختلاف‌ها کمتر شود.
دعا برای شما وظیفه ماست / شاید برخی برای زحمات شما خیلی ارزش قائل نشوند اما کسی که باید برای زحمات شما، ارزش قائل شود خداوند است / با سعی و اهتمامی که داشته‌اید و دارید مشکلات تخفیف پیدا می‌کندآیت الله شبیری زنجانی در دیدار با دکتر ظریف، وحدت کلمه و اتحاد مردم را رمز پیروزی مردم ایران در برابر مشکلات دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم اشخاص به تحقق این مسأله کمک کنند و اختلاف‌ها کمتر شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب», آیت الله شبیری زنجانی وعده‌های الهی را تخلف ناپذیر خواند و افزود: هر عملی که با حسن نیت انجام شود نتیجه مطلوب را در پی دارد. وعده الهی پیروزی کسانی است که با حسن نیت و اخلاص به مردم خدمت می کنند.

وی خطاب به وزیر امور خارجه فرمود: شاید برخی برای زحمات شما خیلی ارزش قائل نشوند اما کسی که باید برای زحمات شما، ارزش قائل شود خداوند است. اعمال و مجاهدت‌هایی که همراه با اخلاص باشد پیش خداوند محفوظ است.

آیت الله شبیری تصریح کرد: إن شاء الله با سعی و اهتمامی که داشته‌اید و دارید مشکلات تخفیف پیدا می‌کند و امیدواریم که همه مشکلات حل شود. نباید مأیوس شد. کار دست خداست و تدبیر و اراده افرادی که برای مردم و جوامع مشکل ایجاد می کنند در برابر اراده خداوند ضعیف و کوچک است.

مرجع عالی قدر تشیع خاطرنشان کرد: دعا برای شما وظیفه ماست و این دعا نیز فقط برای یک شخص نیست بلکه برای همه است؛ « و هذا دعاء للبریه شامل»؛ امیدواریم عنایت خداوند شامل حال این کشور و خدمتگزاران آن بشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: