کد خبر: ۸۰۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۵۹۲
آرتور ویدال، ستاره شیلیایی بارسلونا، به تمجید از عملکرد لیونل مسی مقابل بتیس پرداخت.
دیگر بازیکنی مانند لیونل مسی تکرار نخواهد شد
به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: دیشب بارسلونا با هت تریک و نمایش درخشان لیونل مسی موفق به غلبه بر بتیس شد تا یک گام دیگر به فتح لالیگا نزدیک شود و آرتور ویدال، ستاره شیلیایی این تیم که در این دیدار در ترکیب ثابت آبی اناری ها قرار داشت، معتقد است دیگر جهان فوتبال بازیکنی مانند مسی نخواهد دید.


آرتور ویدال گفت: من در طول بازی مقابل بتیس چندین بار پست خود را تغییر داده ام، اما من سعی می کنم تا با شرایط جدیدم زود هماهنگ شیم. در دیدار مقابل بتیس نیز من احساس راحتی داشتم و هم تیمی هایم باعث شدند من مشکلی در این دیدار نداشته باشم.

این پیروزی برای ما بسیار مهم و نشانه ای برای همگان بود و نباید فراموش کنیم حریف ما تیم بسیار قدرتمندی بود.

ما باید از بازی لیونل مسی لذت ببریم و حضور او در بارسلونا مزیت بزرگی برای ما محسوب می شود. استعدادی مانند او هرگز دیگر در جهان تکرار نخواهد بود. مسی بازیکنی بسیار تاثیرگار است و شما چه در دیدار مقابل بتیس و چه هر مسابقه ای که او به میدان رفته، می تواند عملکرد خوب مسی را مشاهده کنید."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: