کد خبر: ۸۰۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۷۴۱
محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در مورد اینکه در مصاحبه ای گفته شده خاتمی به روحانی گفته اگر نمی توانی کشور را اداره کنی استئفا بده، گفت: من این نقل قول را تایید نمی‌کنم. به نظر بنده کسانی که آقای روحانی را می شناسند، می‌دانند که اگر آقای روحانی رئیس‌جمهور نبود و به عنوان یکی از شخصیت های سیاسی بود و شرایط کشور سخت می‌شد ایشان کسی است که با تمام وجود می‌آمد مسئولیت می‌پذیرفت بر اینکه مشکلات مردم حل شود.
واعظی: این نقل قول خاتمی که به روحانی گفته «اگر نمی‌توانی کشور را اداره کنی استعفا بده» را تایید نمی‌کنم / هيچ استعفایی در سال‌های ریاست جمهوری روحانی مطرح نبودهرئیس دفتر رئیس جمهور گفت: هيچ استعفایی در سال‌های ریاست جمهوری آقای روحانی مطرح نبوده است.

به گزارش خبرداغ؛ محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: کشور ما همانطور که بارها مقام معظم رهبری فرمودند و قانون اساسی تاکید کرده قدرت بر اساس نظر و رای مردم است و حافظ تداوم این نظام هم همین مردم هستند.

به نوشته فارس، واعظی افزود: بزرگترین سرمایه ما مردم است و هر کسی بخواهد غیر از این صحبت کند به نظر من بیراهه رفته است. اخیراً شنیدم که یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت هم مصاحبه کرده و گفته است مردم چه کاره هستند. مردم همه کاره هستند و ما نمی توانیم بدون نظر مردم و اینکه مردم از ما چه می‌خواهند هر کاری بکنیم. اگر مردم از حکومت و دولت انتظاراتی دارند نه اینکه خود را محور بدانیم و بگوییم مردم خودشان را با ما تنظیم کنند.

وی در مورد اینکه در مصاحبه ای گفته شده خاتمی به روحانی گفته اگر نمی توانی کشور را اداره کنی استئفا بده، گفت: من این نقل قول را تایید نمی‌کنم. به نظر بنده کسانی که آقای روحانی را می شناسند، می‌دانند که اگر آقای روحانی رئیس‌جمهور نبود و به عنوان یکی از شخصیت های سیاسی بود و شرایط کشور سخت می‌شد ایشان کسی است که با تمام وجود می‌آمد مسئولیت می‌پذیرفت بر اینکه مشکلات مردم حل شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: هیچ استعفایی در این سال‌های ریاست جمهوری آقای روحانی مطرح نبوده است.

ادامه دارد...
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
0
0
۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ۱۰:۵۷
مردم از گرانی ها شکایت دارند/ متاسفانه دولت، دولتمردان، مسئولان، تعزیرات، قوه قضائیه، دستگاه های نظارتی، سازمان بازرسی کل کشور و نمایندگان مجلس 11 ماه 26 روز است هیچ کاری نکردند.

سفر دولت روحانی یکشنبه 26 اسفند 1397 به بوشهر تبلیغاتی است، نه حل مشکلات اقتصادی مردم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
0
0
چاخان پرس!
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: