کد خبر: ۸۰۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
تعداد بازدید: ۲۸۷
پسر جوان دهدشتی پس از انجام عمل جراحی آپاندیس جان باخت.
جراحی آپاندیس بلای جان جوان دهدشتیبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه ایران: پسر جوان دهدشتی پس از انجام عمل جراحی آپاندیس جان باخت. کاووس نعمتی 24 ساله به‌دلیل درد شکم به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت مراجعه کرد و بنا به توصیه پزشک تحت عمل جراحی آپاندیس قرار گرفت.بعد از عمل، دکتر و کادر درمان از موفقیت‌آمیز بودن این جراحی اعلام رضایت کردند.

اما بعد از انتقال وی به بخش ریکاوری این جوان به دلایلی که هنوز مشخص نشده به طور ناباورانه به کما رفت و بعد از 5 روز با کمک اورژانس هوایی به یاسوج منتقل شد.کاووس نعمتی که نان آور خانواده‌ 7 نفره‌اش بود یک ساعت بعد از انتقال به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج جان باخت.

محمد نعمتی عموی کاووس در این باره گفت: این مرگ برای ما مشکوک بوده و بنا به عرف پزشکی عمل ساده آپاندیس نمی‌تواند به مرگ منجر شود و با این شرایط انتظار داریم مسئولان و متولیان امر موضوع را به‌صورت ویژه بررسی و نتیجه را اعلام کنند تا دیگر شاهد وقوع این حوادث تلخ نباشیم.

کوروش داوری- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه - با تأیید این خبر به تسنیم گفت: بعد از هر مرگ کمیته مرگ و میر تشکیل می‌دهیم و دلیل مرگ را بررسی‌ می‌کنیم، حتی اگر خانواده‌ها پیگیر نباشند ما طبق روال عادی این کار را انجام می‌دهیم. وی با تأکید بر اینکه هنوز دلیل یا دلایل مرگ این جوان 24 ساله برای ما مشخص نیست، افزود: موضوع به طور ویژه در دست بررسی است و در این زمینه کوتاهی نمی‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: