کد خبر: ۸۰۶۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۱۸۳
وزیر راه و شهرسازی گفت: مردم پس از مراجعه به سایت سازمان هواپیمایی کشوری و اطلاع از حداکثر قیمت بلیت هواپیما،اقدام به خرید بلیت کنند.
وزیر راه: مردم بلیت هواپیما را گران‌تر نخرندبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر: محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه افتتاح اسکله ۵۰ هزار تنی کانتینری جزیره نگین بندر بوشهر، در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره قیمت بلیت هواپیما برای سفرهای نوروزی گفت: مردم پس از مراجعه به سایت‌های سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت‌های هواپیمایی که نرخ‌های حداقلی و حداکثری بلیت هواپیما را منتشر کرده‌اند، اقدام به خرید بلیت هواپیما کنند و اگر قیمت بلیت از نرخ‌های مندرج در این سایت‌ها بالاتر بود، بلیت هواپیما خریداری نکنند.

وی در پاسخ به این پرسش که مردم برای انجام سفرهای خود، مجبور به خرید بلیت هواپیما هستند راهی جز تهیه بلیت ندارند، گفت: اگر مسافران بلیت را با قیمت‌هایی بالاتر از نرخ‌های اعلام شده، خریداری کردند به سازمان هواپیمایی کشوری شکایت کرده تا مورد بررسی قرار گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: