کد خبر: ۸۰۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۵۰
مسؤول عتبات استان چهارمحال و بختیاری گفت: بعثه رهبری در نجف بعد از نماز مغرب و عشا، کربلا بعد از نماز صبح حرم امام حسین(ع) و بعد از نماز مغرب عشا حرم حضرت ابوالفضل(ع) برنامه مذهبی دارد.
اعزام ۲۰ کاروان نوروزی به عتبات عالیاتبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس: یوسف آقابزرگی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار گفت: 765 زائر در قالب 20 کاروان اعزام نوروزی از 24 اسفند تا نهم فروردین به عتبات مشرف می‌شوند که از بین آن‌ها دو کاروان دانشجویی است.

مدیرکل حج و زیارت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بیشتر کاروان‌ها زمینی و از مرز شلمچه و فقط دو کاروان به صورت هوایی مشرف می‌شوند.

وی افزود: مدت اقامت هفت شب است سه شب کربلا، سه نجف و یک شب کاظمین و مابقی زیارتگاه‌ها بصورت عبوری در مسیر زیارت خواهند شد.

آقابزرگی اضافه کرد: بعثه مقام معظم رهبری در نجف بعد از نماز مغرب و عشا، کربلا بعد از نماز صبح حرم امام حسین(ع) و بعد از نماز مغرب عشا حرم حضرت ابوالفضل(ع) برنامه مذهبی ویژه برای زوار ایرانی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: