کد خبر: ۸۰۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۳۲۶
پیشکسوت آبی پوشان گفت: پیروزی خوبی که استقلال در لیگ به دست آورد باعث شد تا لیگ برتر گرم تر از گذشته دنبال شود.
استقلال لیگ را گرم کرد/ امیدوارم حسرت چند ساله آبی‌پوشان تمام شودبه گزارش خبرداغ ،  محمد نوری اظهار داشت: استقلال بازی خوبی مقابل نساجی ارائه داد و شایسته پیروزی بود.

 

وی در خصوص از دست رفتن چند موقعیت خوب گل توسط مهاجمان گفت: این بازی در سرنوشت استقلال بسیار تأثیرگذار بود و این باعث شد تا در دقایقی از بازی استرس بر بازیکنان مستولی شود و این استرس مانع از به ثمر رسیدن گل در آن صحنه‌ها شود.

 

نوری گفت: در این مقطع امتیازات کامل بازی مهم‌تر از بقیه مسائل بود و این خیلی خوب بود که آبی پوشان هر ۳ امتیاز را گرفتند.

 

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به نزدیک شدن این تیم به صدر جدول بیان داشت: حضور استقلال در رده دوم جدول و نزدیکی امتیازات به صدر جدول تنور لیگ را داغ‌تر از همیشه کرد و حالا می‌توان گفت یک رقابت بسیار گرم و جذاب را در کورس قهرمانی شاهد خواهیم بود.

 

مدافع پیشین تیم استقلال با بیان این که حالا باید استقلال را یک شانس بزرگ برای قهرمانی دانست، اظهار داشت: امیدوارم حسرت چند ساله این تیم در پایان این فصل به سر برسد و شاهد بالا رفتن جام قهرمانی توسط آبی پوشانباشیم.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: