کد خبر: ۸۰۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
تعداد بازدید: ۲۴۸
با حضور مجید ملانوروزی نشست کمیته های نوروزی 98 کیش برگزار شد.
نشست کمیته های نورزی کیش با حضور دبیرستاد نوروزیبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با حضور مجید ملانوروزی دبیر ستاد نوروزی 98 و روسا و نمایندگان کمیته های نوروزی، نشستی با هدف هماهنگی بخش های ذیربط شنبه 25 اسفند برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از برنامه های پیش بینی شده و کنداکتور برنامه های اجرایی به حاضران ارائه شد.

مجید ملانوروزی دبیر ستاد نوروزی 98 نیز با تشریح اقدامات انجام شده در زمینه برگزاری رویدادهای نوروزی، فرهنگی و هنری به همت بخش خصوصی توضیحاتی داد و افزود: افزایش پروازهای کیش ایر با هدف ارتقاء میزان خدمات دهی در بخش حمل و نقل به گردشگران، توزیع برنامه ها در نقاط مختلف با هدف بهره مندی فعالان بخش خصوصی از ظرفیت مسافری، فعالتر شدن بخش خصوصی در برگزاری برنامه های نوروزی و اطلاع رسانی منسجم برای آگاهی گردشگران از این برنامه ها از کارهایی است در ستاد نوروزی 98 کیش انجام شده است.

در ادامه این جلسه روسا و نمایندگان کمیته های نوروزی گزارش هایی از اقدامات حوزه خود و تمهیدات پیش بینی شده برای میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی ارائه کردند.

گفتنی است در نوروز 98 با رویکردی جدید، سهم فعالیت بخش خصوصی در برگزاری رویدادها و آیین های فرهنگی، هنری، گردشگری، تفریحی و تجاری برای گردشگران افزایش یافته است و سازمان منطقه آزاد کیش در تلاش است بسترهای لازم را برای ارتقاء کیفی گردشگری در این منطقه آزاد کشور فراهم کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: