کد خبر: ۸۰۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
تعداد بازدید: ۲۴۴
بازیکنان تیم مس کرمان در جریان بازی با مس رفسنجان شادی گل عجیبی را به نمایش گذاشتند.
عکس/ عجیب‌ترین شادی گل فوتبال ایرانبه گزارش خبرداغ ، تیم‌های مسی فوتبال ایران روز گذشته در کرمان دیدار هفته بیست و هشتم خود در لیگ دسته اول را برگزار کردند که در نهایت رفسنجانی‌ها همنام کرمانی خود را با نتیجه دو بر یک شکست دادند.


در جریان این مسابقه بازیکنان مس کرمان شادی گل عجیبی را به نمایش گذاشتند. مسی‌ها که قبل از بازی برای یک شادی گل جدید برنامه ریزی کرده بودند، وقتی در دقیقه ۵۵ توسط مهدی تیکدری گل تساوی را وارد دروازه مس رفسنجان کردند به کنار زمین رفتند تا برنامه شان را اجرا کنند.


آن‌ها قبل از بازی تعداد دوچرخه کنار زمین گذاشته بودند و بعد از گلزنی دوچرخه‌ها را برداشتند و ثانیه‌هایی دوچرخه سواری کردند تا به این شکل خوشحالی خود از زدن گل تساوی را نشان دهند. این نوع شادی گل یک نوآوری محسوب می‌شود که شاید بتوان گفت عجیب‌ترین شادی گل تاریخ فوتبال ایران بوده است.

 

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: