کد خبر: ۸۰۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
تعداد بازدید: ۳۳۳
رئیس‌جمهور تاکید کرد: برای همه کارمندان چه آنهایی که مشغول کار هستند و چه بازنشستگان که در مجموع حدود ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر هستند و برای همه کارگران که آنها هم حدود ۱۴ ملیون نفر هستند تلاش کردیم که بتوانیم حقوق و مستمری‌شان را افزایش دهیم در همین زمینه سعی کردیم برای کارمندان حدود ۲۰ درصد و برای کارگران بیش از ۲۰ درصد برای سال آینده افزایش قائل باشیم.
سعی کردیم بیش از ۲۰ درصد افزایش حقوق برای کارگران در سال آینده قائل شویم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی در جمع مردم بوشهر گفت: بسیار خوشحال هستم که برای هفتمین بار به استان دلاور بوشهر سفر می‌کنم و در هر سفری در این سال ما شاهد یک حرکت بسیار مهم در زمینه اقتصادی بودیم. از محبت مردم عزیز در مسیر راه و اکنون در ورزشگاه تشکر می‌کنم که علیرغم تغییرات آب و هوا و ریزش باران و نعمت بزرگ خداوند برای همه ما مردم با شور و شوق و اشتیاق بخاطر شنیدن سخنان یکی از خادمان خودشان اجتماع کرده‌اند.

وی ادامه داد: قبل از هرچیز می‌خواهم میلاد با سعادت امام نهم فرزند مولای ما علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) حضرت جواد الائمه(ع) را خدمت همه شما تبریک عرض کنم. امامی که از دوران نوجوانی و در سن جوانی؛ در نوجوانی رسالت و مسئولیت را بر دوش گرفت و در ۲۵ سالگی بدرود حیات گفت. او جوان ائمه هدی است و دست توسل ما به سوی آن معصوم بزرگوار و جد شریفش که به ولادت او هم نزدیک هستیم دراز است.

وی افزود: همچنین پیشاپیش سال نو و عید نوروز را تبریک عرض می‌کنم و خوشحال هستم آخرین سفر استانی در سال ۹۷ در محضر مردم شریف و عزیز این دیار و این خطه مرزی مهم بوشهر هستیم. من لازم می‌دانم در آغاز از ملت بزرگ ایران تشکر و سپاسگذاری کنم به دلیل اینکه در این سالی که توام با مشکلات و سختی‌های اقتصادی بود مردم در همه مراسم‌های باشکوه انقلابی، دینی و مذهبی اجتماعشان و حضورشان را به رخ جهانیان کشیدند و به دشمنان ما اعلام کردند که ممکن است سختی‌ها و مشکلاتی را به وجود بیاورید اما نخواهید توانست ملت بزرگ ایران را در برابر خودتان تسلیم کنید. این ملت شجاع و مقاوم در برابر همه توطئه‌های شما بوده و خواهد بود.

رییس‌جمهور گفت: همه ما می‌دانیم که دشمنان ما در یک سال گذشته تمام توان خودشان را برای فشار بر زندگی مردم وارد آوردند و امید آنها این بود که مردم را از مسیرشان، انقلابشان، نظامشان و اعتقاداتشان جدا کنند اما مردم ما سختی‌های زندگی را پذیرفتند و به دشمنان این سرزمین با صدای بلند پاسخ منفی دادند و دولت در این شرایط سخت با همه توان در کنار ملت خواهد بود.

وی ادامه داد: ما به حول و قوه الهی و با همه امکانات به کمک مردمی که سختی‌های بیشتری را امروز تحمل می‌کنند، مردمی که دارای درآمد ثابت هستند امروز سخت‌ترین مشکلات را خواهند داشت. آنهایی که درآمدشان متغیر است خودشان را با شرایط تطبیق می‌دهند برای همین در بودجه سال آینده که تقدیم مجلس کردیم برای آنهایی که درآمد ثابت دارند و برای همه کارمندان چه آنهایی که مشغول کار هستند و چه بازنشستگان که در مجموع حدود ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر هستند و برای همه کارگران که آنها هم حدود ۱۴ ملیون نفر هستند تلاش کردیم که بتوانیم حقوق و مستمری‌شان را افزایش دهیم در همین زمینه سعی کردیم برای کارمندان حدود ۲۰ درصد و برای کارگران بیش از ۲۰ درصد برای سال آینده افزایش قائل باشیم.

وی افزود: البته این ۲۰ درصد کارمندان را با فرمول خاصی مجلس تبدیل به قانون کرده که براساس همان قانون عمل خواهیم کرد و در شورای کار این هفته حقوق کارگران نیز تصویب خواهد شد.

ادامه دارد...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: