کد خبر: ۸۰۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
تعداد بازدید: ۴۳۰
سرمربی آلمانی استقلال پژمان منتظری را به عنوان بازیکن برتر سال ۹۷ انتخاب کرد.
چرا شفر، وریا را انتخاب نکرد؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: از وینفرد شفر خواستند سه بازیکن برتر سال ۹۷ را انتخاب کند که انتخاب اول او پژمان منتظری بود. این در حالی است که پژمان نه در جام جهانی فیکس بود و نه در جام ملت‌ها و نه حتی در استقلال بازی‌های خیلی خوبی انجام داد. در همین لیگ قهرمانان امسال هم استقلال در ۲ بازی، ۴ گل خورده که طبعاً پژمان و سایر مردان فاز تدافعی روی این گل‌ها مقصر بودند.

انتخاب دوم شفر، اما سیدمهدی رحمتی بود. گلری که معمولاً شفر او را به حسینی ترجیح می‌دهد و حالا در انتخابات بهترین‌های سال هم رحمتی را انتخاب کرده است. این نشان می‌دهد که مرد آلمانی کلاً رحمتی را بیشتر از حسینی قبول دارد.

اما انتخاب سوم شفر هم فرشید اسماعیلی است. هافبک خوش‌فکر آبی‌ها که البته زیاد فراز و نشیب دارد. فرشید اگر روی فرم باشد انصافاً مهره مؤثری است و حتی لیاقت حضور در تیم ملی را هم دارد، اما اگر آماده نباشد...

نکته عجیب در انتخاب‌های شفر این است که او به جز استقلال تیم‌های دیگر (حتی تیم ملی) را ندیده و مثلاً جام جهانی و جام ملت‌ها برایش مهم نبوده‌اند. او حتی وریا را هم انتخاب نکرد. بازیکنی که خیلی‌ها می‌گویند سال بهتری را نسبت به امثال منتظری سپری کرد. البته وریا هم این اواخر افت کرده و حالا مصدوم هم شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: