کد خبر: ۸۰۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۴۶۲
فال روزانه یکشنبه 26 اسفند 1397
متولد فروردین : احساس می کنید که عرصه بهتان تنگ شده و بی صبری می تواند شما را وادارد تا دست به هر کاری بزنید. امروز، بی شخصیتی شما باعث می شود که به دردسر بیافتید. یادتان باشد که حرفهای شما گرچه عمدی نباشند باعث سرخوردگی شما یا تشویق دیگران برای انجام کردارهای بزرگتر می شود.

متولد اردیبهشت : شما در سابق افکاری داشتید که ممکن بود شما را به خطر بیندازد اما اکنون و در حال حاضر از این افکار رهایی پیدا کرده اید. شما به سادگی نگران و غصه دار می‌شوید، بهتر است روی این جنبه روحی تان کار کنید زیرا اگر به همین روند ادامه دهید به مرور زمان دچار افسردگی می‌شوید. بر عکس شما انسان خوش شانسی هستید فقط شما شانس‌های خود را به راحتی از دست می‌دهید و حواس تان به اتفاقاتی که می‌افتند نمی‌باشد.

متولد خرداد : احساسات شما اکنون شدن یافته و هر چه بیشتر شما تلاش کنید تا آنها را کنترل کنید کمتر می‌توانید آنها را تحت اختیار خود درآورید. به جای تلاش برای سرکوب کردن تغییرات خلقی تان فقط سعی کنید با این جریان پیش بروید. هر آنچه که در آن لحظه احساس میکنید به زبان آورید. به یاد داشته باشید امروز نیازی به واکنش نشان دادن در برابر هر چیزی ندارید. همچنانکه واکنش‌های شدید شما در اواخر هفته تعدیل می‌شوند شما درباره آنچه که بدرستی احساس می‌کنید آگاه‌تر می‌شوید.

متولد تیر : شما امروز خیلی پرانرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیتهای مهمی ‌کسب خواهید کرد. شما اکنون واقعاً آنقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرفهایی می‌خواهید بزنید و حتی این‌گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت‌های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم‌گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید.

متولد مرداد : امروز یک نفر وارد زندگی تان می‌شود و شما را تشویق می‌کند که کار خیلی بزرگی انجام دهید، اما کاملا واضح است که شما خودتان هم قبلا به این موضوع فکر می‌کردید. متاسفانه برنامه‌های افراد دیگر با برنامه‌های شما خیلی منطبق نیست، بنابریان خارج شدن از مسیر آنها راحت تر از قبول کردن حمایتشان است. البته راه بهتر این است که ابتدا از کمک و همیاری آنها تشکر کرده و بعد کاری که فکر می‌کنید بهتر است را انجام دهید.

متولد شهریور : در مورد هر مساله‌ای با شفافیت کامل صحبت نکنید زیرا رک گویی شما گاهی برایتان مشکل ساز خواهد شد.سعی کنید افراد را در حسرت شنیدن صحبت‌هایتان بگذارید نه این که در رابطه با هر مسائله‌ای هر چیزی را که در دلتان دارید بازگو می‌کنید.در رابطه با مشکلات تان بیش از حد احساسی عمل می‌کنید بهتر است این کار را ترک کنید.زیرا در غیر این صورت دیگر نمی‌توانید جلوی احساسات تان را بگیرید.

متولد مهر : احتمالا امروز از جانب دیگران حمایت و پشتیبانی خوبی دریافت می‌کنید، اما لزوما آن جور نیست که انتظار دارید. ممکن است به نظر برسد که حتی نزدیک ترین دوست یا همسرتان بر خلاف میل شما رفتار می‌کند، اما واقعا اینطور نیست. در واقع هر کس در زندگی راه خودش را طی می‌کند و اگر شما عاقل باشید، به آنها اجازه این کار را می‌دهید. آنها هنوز در پی کمک و یاری رساندن به شما هستند، اما به روش خودشان!

متولد آبان : امروز نظر شما در مورد عشق کمی غیر عادی به نظر می‌رسد، برای آنکه چیزهای که قبلاً شما را هیجان زده می‌کردند امروز هیچ حسی در شما ایجاد نمی‌کنند. شما لزوماً دیگر به عشقهای سطحی علاقه‌ای ندارید؛ رابطه‌های بیهوده داشتن به نظر شما فقط باعث تلف کردن وقت باارزشتان می‌شود. به جای اینکه بر پایه عادتهایتان واکنش نشان دهید، بیشتر رویاپردازی کرده و یک راه کلی‌تر و جدیدتر برای برقراری ارتباط و دوست‌یابی پیدا کنید. اگر شما ذهن خودتان را به روی چیزهایی متفاوتی که وجود دارد نبندید، متوجه می‌شوید که عشقی که در جستجویش هستید همین نزدیکی‌هاست.

متولد آذر
: امروز دیگران را سرمشق خود قرار دادن روش خوبی برای شما نیست، زیرا آنها می‌خواهند شما را از سرشان باز كنند. الان می‌توانیم بهتان توصیه كنیم كه كاری را كه فكر می‌كنید مهم تر است انجام دهید. وقتی برای تجزیه و تحلیل كردن و برنامه ریزی كردن باقی نمانده است. پس از بازی كردن دست بردارید و همین الان اقدام كنید. شما باید روحیه شوخ طبعی خود را حفظ كرده و در عین حال كارهایتان را انجام دهید.

متولد دی : شاید نیاز داشته باشید که به شکست‌هایی که در شرایط فعلی زندگی‌تان پیش آمده رسیدگی کنید. مشکل مهمی‌نیست فقط یک بررسی در مورد واقعیت‌هاست تا مطمئن شوید که امیدهای واهی ای درمورد خانه و خانواده‌تان درسر نمی‌پرورانید. شما می‌خواهید که ثبات از دست رفته‌تان را به دست آورید و نمی‌خواهید که استقلال خود را از دست بدهید. خوشبختانه، شما می‌توانید به هر دوی آن برسید اما باید یک مذاکره جدی در مورد آن داشته باشید.

متولد بهمن
: وقتی برای تان موقعیت بسیار مهمی بوجود می‌آید که به نظر می‌رسد خارج از کنترل شماست دستپاچه و سراسیمه می‌شوید. ماه نشان شما امروز غریب و خیالباف است و کاری هم از دست شما برنمی‌آید جز اینکه بنشینید و تماشا کنید که احساسات‌تان افول پیدا کرده و ماننده یک جریان آب پیش می‌روند. در ضمن شما تصمیم گرفته‌اید که به عمق احساسات خود پی ببرید با این حال راه حل شما به قدرتمندی همیشه نیست. نیازی نیست که به خودتان انقدر سخت بگیرید. اجازه دهید که احساسات عجیب تان شما را برای یک گردش آماده کند؛ فقط از جاییکه شما را می‌برند لذت ببرید.

متولد اسفند : شما چند روزی است که به مشکل پیچیده‌ای برخورده‌اید و ظاهرا هم تا امروز راه حل ساده‌ای به ذهتان نرسیده است. شما حتی اگر از نظر زمان و یا مکان از خانه و خانواده تان دور باشید، اما هنوز هم از یک مشکل قدیمی خانوادگی اذیت می‌شوید. اما حالا هیچ چیزی به طور کامل این مشکل را حل نمی‌کند و هرقدر که بیشتر به خودتان فشار بیاورید اوضاع پیچیده تر می‌شود. پس به زور سعی نکنید کاری را انجام ندهید وگرنه واقعا مایوس خواهید شد.

پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: