کد خبر: ۸۰۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۳۱۱
مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: در این بازی وظیفه داوران کنار را متوجه شدیم ولی سوال این است که چرا وقتی علیه پرسپولیس اشتباه می‌شود آنها صحبت نمی‌کنند. متاسفانه هر قدر جلوتر می‌رویم اوضاع داوری برای ما بدتر می‌شود.
هر قدر جلو می‌رویم اوضاع داوری بدتر می‌شود و با ما لج می‌کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پندار خمارلو در شروع کنفرانس خبری پس از بازی، در جمع خبرنگاران اعتراض پرسپولیس به ادامه مشکلات داوری را اعلام کرد و اظهار داشت: قبل از هر چیز از دوستان رسانه‌ای عذرخواهی می‌کنیم که پیش از بازی به دلیل تاخیر در پرواز به دلیل شرایط جوی نتوانستیم در کنفرانس قبل از بازی حضور پیدا کنیم.

 

وی ادامه داد: در این بازی از دقیقه یک تا دقیقه ۹۰ توهین شنیدیم. دلیل این مساله برای ما قابل درک نیست چون در تهران جز احترام برای سپیدرود چیزی نداشتیم. اگر غیر از این بوده است به ما بگویید.

 

مدیر رسانه‌ای سرخپوشان سپس اعتراض به شرایط داوری مسابقه را اعلام کرد و خاطر نشان ساخت: وظیفه داور کنار را در این بازی متوجه شدیم. در این جا درباره پنالتی بودن یا نبودن خطا روی بازیکن خودمان صحبت نمی‌کنم ولی سوال می‌پرسیم که آیا پنالتی اعلام شده برای سپیدرود واقعا پنالتی بود؟

 

اگر داور کنار قرار است با داور صحبت کند باید در تمام بازی‌ها باشد. چرا وقتی علیه ما اشتباه می‌شود هیچ صحبتی را شاهد نیستیم.

 

خمارلو در پایان اضافه کرد: متاسفانه هر قدر جلوتر می‌رویم شرایط داوری برای ما بدتر می‌شود. خودمان را خسته می‌کنیم. هر چه می‌گوییم با ما لج می‌کنند. در همین بازی در ده دقیقه پایانی هیچ خطایی به سود ما اعلام نشد.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: