کد خبر: ۸۰۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
تعداد بازدید: ۱۷۰
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من پنالتی بود و نمی‌دانم چرا داور نظرش را تغییر داد.
ترابی: نمی‌دانم چرا داور پنالتی را برگرداند؟به گزارش خبرداغ ، مهدی ترابی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل سپیدرود رشت گفت: بازی خوبی بود مهم کسب سه امتیاز بود که توانستیم آن را به دست بیاوریم. به دلیل فشردگی لیگ و شرایط تیم در نیمه دوم یک مقدار از لحاظ بدنی کم آوردیم اما مهم سه امتیاز بود. 

 

وی در مورد پنالتی که روی او اتفاق افتاده و بعد از آن داور نظرش را تغییر داد، تصریح کرد: به نظر من پنالتی اتفاق افتاد نمی‌دانم چرا داور نظرش را برگرداند. 

 

ترابی در مورد حضور در پرسپولیس عنوان کرد: حضور در پرسپولیس لذت‌بخش است. در اینجا همیشه باید خوب بود و مثل سایپا نیست که در یک بازی نتوانی عملکرد مناسبی داشته باشی.

 

وی در رابطه با اینکه رفته رفته شرایط بهتری پیدا کرده است، گفت: به هر حال هم تیمی‌هایم کمک می‌کند و تیم هرچه می‌گذرد بهتر می‌شود من هم تمام تلاشم را می‌کنم. 

 

ترابی در مورد اینکه آیا قصد دارد از پرسپولیس ترانسفر شود، تصریح کرد: توکل به خدا هرچه پیش آید. 

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: