کد خبر: ۸۰۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
تعداد بازدید: ۲۴۰
در حالی که یک ساعت و نیم تا آغاز دیدار دو تیم سپیدرود و پرسپولیس باقی مانده، جایگاه هواداران تیم پرسپولیس تهران پر شده است.
تکمیل ظرفیت جایگاه تیم میهمان/ترافیک سنگین در خیابان های منتهی به ورزشگاه+تصاویربه گزارش خبرداغ ، درحالی که کم تر از یک ساعت تا آغاز مسابقه باقی مانده، ظرفیت سکوهای تیم میهمان تکمیل شده و حدود 1500 تن از هواداران پرسپولیس در ورزشگاه حضور دارند.

 

*با مساعدت شهرداری رشت اتوبوس‌های این سازمان برای انتقال هواداران دو تیم سپیدرود و پرسپولیس از میدان انتظام به سمت ورزشگاه سردار جنگل رشت از ساعت 12:30 در حال سرویس‌دهی است.

 

* دیدار دو تیم طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی در هوایی مطبوع و بهاری در دمای 23 درجه سلسیوس بالای صفر برگزار می‌شود.

 

*استقبال مناسب هواداران از دیدار دو تیم سپیدرود و پرسپولیس باعث ترافیک سنگین در اطراف ورزشگاه شده و هواداران به سختی خود را به ورزشگاه می رسانند، بسیاری از هواداران کیلومترها دورتر از ورزشگاه،وسایل نقلیه خود را پارک کرده و پیاده در حال حرکت به سمت ورزشگاه هستند.

 

* کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود رشت در جایگاه ویژه حضور داشته و از نزدیک نظاره گر عملکرد تیم تحت مدیریت موقت خود است.

 

* بیش از 5000 تن در ورزشگاه حضور داشته و هر لحظه بر تعداد هواداران افزوده می شود، پیش بینی می شود پیش از سوت آغاز دیدار دو تیم ظرفیت ورزشگاه پر شود.

 

* داوران و ناظر مسابقه با حضور در زمین چمن ورزشگاه از محل برگزاری دیدار دو تیم بازدید کردند،بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز دقایقی پیش وارد ورزشگاه شدند.

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: