کد خبر: ۸۰۶۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
تعداد بازدید: ۲۱۳
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سه مورد اختلافی بین مجلس و شورای نگهبان وجود داشت که در مجمع بررسی شد و در دو مورد نظر مجلس و در یک مورد نظر شورای نگهبان ترجیح داده شد.
مجمع تشخیص، ایرادات شورای نگهبان به ۲ مصوبه مجلس را رد کرد

به گزارش خبرداغ، غلامرضا مصباحی مقدم در گفت‌و‌گو با  ایلنا در تشریح جزئیات امروز جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سه مورد اختلافی بین مجلس و شورای نگهبان وجود داشت که مجمع تشخیص مصلحت نظام دو مورد از مصوبات مجلس را رای داد و مصلحت را اینچنین تشخیص داد و تایید کرد.

وی تاکید کرد: مورد سوم که شاید از نظر خیلی از نمایندگان مجلس مهم بود موضوع استمهال بدهی‌ها و قراردادهایی است که دارد انجام می‌شود و مشمول ربح مرکب می‌شود که مجلس روی آن اصرار کرده بود و شورای نگهبان آن را ایراد گرفته بود، مجمع در این مورد به رای دو سوم نرسید و طبعا مصوبه مجلس نقل و نظر شورای نگهبان ترجیح داده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: