کد خبر: ۸۰۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
تعداد بازدید: ۲۲۱
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به حادثه تروریستی نیوزیلند تاکید کرد: تشدید اسلام‌هراسی در جهان با محوریت اسرائیل از علل اصلی این جنایت است.
محسن رضایی: تشدید اسلام‌هراسی در جهان با محوریت اسرائیل از علل اصلی جنایت نیوزیلند است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محسن رضایی در اینستاگرام خود نوشت:جنایت بی‌سابقه در کشور آرامی مثل نیوزیلند نشان از اقدامی سازمان یافته دارد. عوامل این اقدام، با دولت‌هایی که در ده سال گذشته، میلیاردها دلار علیه اسلام و مسلمانان تبلیغ کردند، در ارتباط هستند. تشدید اسلام هراسی در جهان با محوریت اسرائیل از علل اصلی این جنایت است.

به زودی دست‌های پشت پرده این جنایت ضد بشری، وقوع آن را به انگیزه‌های داخلی جامعه نیوزیلند از جمله ضدیت با مهاجران نسبت خواهند داد؛ حال آن که شیوه عملیات، تجهیزات به کار رفته و استفاده از منابع مالی در انجام آن نشان می‌دهد که اقدام صورت گرفته، فراتر از انگیزه‌های داخلی است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: