کد خبر: ۸۰۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
تعداد بازدید: ۲۵۰
وزیر دادگستری، به مناسبت روز شهدا با جمعی از فرزندان شهید وزارت دادگستری دیدار و گفت‌وگو کرد.
علیرضا آوایی: در مسیر مبارزه با فساد و ایجاد شفافیت دنباله‌رو راه شهدا باشیم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سید علیرضا آوایی در این دیدار با بیان اینکه خوشبختانه در فضای جامعه همواره شاهد تکریم مقام شهید بوده‌‌‌ایم، گفت: ملت قدرشناس ما یاد و خاطره رشادت‌های ایثارگران را از یاد نبرده‌‌‌اند و با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان با همان روحیه ایثارگری، راه و آرمان شهدا را دنبال می‌‌کنند.

وی افزود: خدمت‌‌‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران نه تنها وظیفه قانونی ما است بلکه موظفیم در جهت اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، فراتر از قانون عمل کنیم چراکه مبانی این فرهنگ و پاسداشت آن، نیاز امروز جامعه است.

وزیر دادگستری اضافه کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم در مسیر سازندگی، مبارزه با فساد و ایجاد شفافیت، کار همراه با خلوص نیت و تلاش در جهت ایجاد امنیت و رفاه عمومی برای آحاد ملت شریف ایران اسلامی، دنباله‌رو راه شهدا باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: